فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: سردار شهید نادری و همرزمان در نبرد مستقیم با نیروهای آمریکایی در خلیج فارس هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در این منطقه شکستند.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴ 10 October 2021

سردار رمضان زیراهی روز یکشنبه درآئین گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد شهدای خلیج فارس افزود: شهدای خلیج فارس امروز باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان شده اند و نقشه‌های دشمن برای تضعیف و ضربه زدن به این کشور کارساز نیست.

وی بیان کرد: هرچند امروز نوع جنگ و عملیات‌ها تغییر کرده است اما کارآمدترین سلاح ملت ایران روحیه ایثار، همبستگی، هم‌افزایی و دشمن ستیزی است که دشمن را از پا درآورده و همواره با نقشه و دسیسه‌هایی به دنبال سلب این سلاح از ملت ایران هستند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: دشمن در دوران دفاع مقدس به دلیل شکست در مقابل عزم و اراده جوانان این سرزمین به انجام عملیات‌های بزدلانه از جمله هدف قراردادن هواپیمای مسافربری روی آورد.

زیراهی گفت: تجربه ثابت کرده است که باید قوی باشیم در غیر اینصورت دشمن همه دستاوردهای ما را از بین می‌برد.

وی تاکید کرد: دشمن امروز اقتدار ما را درک کرده و جمهوری اسلامی را به عنوان یک قدرت در محاسبه‌های خود قرار دارده و اگر قدرت نداشته باشیم نمی‌توانیم این مسیر دشوار را طی کنیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: امروز جمهوری اسلامی با تکیه بر توان داخلی توانسته با تولید انواع شناورهای موشک انداز در بردهای مختلف و انواع و اقسام موشک‌ها از توان بالای نظامی برخودار باشد.

وی ادامه داد: با وجود این ایران اسلامی بنای جنگ با هیچ کشوری را ندارد اما این قدرت را دارد در صورت تجاوز هر قدرتی به مرزهای این کشور با توان بالا در مقابل آنان قرار گیرد و پاسخ کوبنده‌ای به آنها بدهد چنانچه در هشت سال دوران دفاع مقدس نیز این اصل را ثابت کرد.

زیراهی اضافه کرد: نیروی دریایی سپاه با اقتدار از خلیج فارس صیانت و حفاظت می‌کند و امنیت مطلوبی در این آبراه استراتژیک حاکم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار