فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۱۱۵ نقطه حادثه خیز رانندگی در استان شناسایی شده که تاکنون فقط سه نقطه آن اصلاح شده است.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 12 October 2021

سردار حیدر سوسنی افزود: در شاخص تصادف‌ها استان بوشهر در ۶ ماه نخست امسال روند افزایشی داشته که علت عمده آن نیز وجود نقاط حادثه خیز است.

وی بیان کرد: در این راستا از استاندار بوشهر در خواست شده تا با مدیریت خود زمینه را برای اصلاح نقاط حادثه خیز استان فراهم کند، زیرا اصلاح آن‌ها نقشی قابل توجه در کاهش تصادف‎‌ها دارد.

سردار سوسنی در ارتباط با ترخیص خودرو و موتور سیکلت‌‏های توقیفی در پارکینگ‌‏های استان نیز گفت: از ۱۸ آبان گذشته تاکنون ۲۷۵ دستگاه خودرو و هزار و ۳۲ موتور سیکلت به مردم بازگردانده شده است.

وی اظهار داشت: این طرح همچنان در استان ادامه دارد و از هم استانی‏‌ها درخواست می‎‌شود از ظرفیت ایجاد شده برای خودرو و موتورسیکلت‎‌های با قابلیت ترخیص استفاده کنند.

سردار سوسنی افزود: طرح ترخیص فوق‌العاده خودرو و موتور سیکلت‎‌های توقیفی در راستای ساماندهی فرآیند ترخیص خودرو‌های توقیفی رسوبی و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و انباشت خودرو‌های رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه‌ها، صیانت از اموال مردم و تسهیل در ترخیص خودرو‌های توقیفی اجرایی شده است.

وی بیان کرد: هزینه نگهداری خودرو‌ها در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه و امکان پرداخت خلافی به صورت قسط بندی وجود دارد و جرائمی که به علت دیرکرد ۲ برابر شده، بخشیده می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار