شهردار بوشهر گفت: شهرداری این شهر برای پیشبرد اهداف عالیه خود در مدیریت از ظرفیت علمی دانشگاه خلیج فارس استفاده می‌کند.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 19 October 2021

حسین حیدری شهردار بندر بوشهر در نشست همکاری با دانشگاه خلیج فارس افزود: این دانشگاه با وجود ظرفیتی متشکل از جوانان نخبه و مستعد می‌تواند کمک‌کار شهرداری در برنامه‌های ترسیم شده باشد و مسیرهای رسیدن به توسعه شهری را هموار کند.

وی بیان کرد: دانشگاه خلیج فارس در حوزه فناوری اطلاعات و شهر هوشمند بوشهر نیز می‌تواند نقش قابل توجهی ایفا کند و داشته‌های علمی خود را در اختیار مجموعه‌های شهرداری قرار دهد.

حیدری ادامه داد: در هر حوزه مدیریتی استفاده از ظرفیت علمی دانشگاهیان ابزاری مهم برای دستیابی به موفقیت است که شهرداری بندر بوشهر هم از این ظرفیت مهم دریغ نخواهد کرد.

وی اظهار داشت: نیروی انسانی یکی از ظرفیت‌های مهم و تاثیرگذار شهرداری بوشهر است که برای افزایش بهره‌وری آنها استفاده از ظرفیت‌های علمی جامعه دانشگاهی تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت.

حیدری گفت: حوزه فناوری اطلاعات یکی از بخش‌های مهم و حساس در مدیریت شهری است که با هدف افزایش کارایی در این بخش باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی افزود: دانشگاه خلیج فارس تاکنون در طرح‌های مختلف حضوری موفق داشته است و همکاری علمی با شهرداری نیز می‌تواند سرآغاز فصلی جدید از موفقیت‌های این دانشگاه باشد.

حیدری بیان کرد: مدیریت شهری در بوشهر برای پیشبرد برنامه خود از نظر نخبگان و شهروندان استفاده خواهد کرد چراکه خرد جمعی در پیشبرد بسیاری از امور راهگشا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار