فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو شوتی حامل کالاهای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان بوشهر در شش ماهه امسال توقیف شده که یک چهارم ماشین‌های شوتی کشور است.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ 19 October 2021

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به برقرار امنیت پایدار در استان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های استان بوشهر در حوزه سرقت بود که الحمدلله تاکنون 95 درصد سرقت‌ها و 113 درصد جرایم خشن کشف شده که بخشی از آن مربوط به سنوات گذشته است.

رئیس پلیس استان بوشهر از ثبت نشدن جرایم گروگانگیری، سرقت از طلافروشی و بانک‌ها در شش ماه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: بر اساس شاخص‌های امنیتی خوشبختانه استان بوشهر وضعیت خوبی دارد و در حوزه جرایم شرارت‌ها و نزاع‌های دسته‌جمعی از 32 استان کشور ، بوشهر استان آخر و در حوزه جرایم سرقت‌ها، استان بوشهر بیست و هشتم است.

وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر تصریح کرد: امسال تاکنون 5 تن مواد مخدر استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 40 درصدی دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 250 میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد و افزود: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 37 درصد افزایش نشان می‌دهد.

سوسنی با اشاره به کشف کالاهای قاچاق از خودروهای شوتی در استان خاطر نشان کرد: 4 هزار و 500 دستگاه خودرو شوتی حامل کالاهای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان بوشهر در شش ماهه امسال توقیف شده که یک چهارم ماشین‌های شوتی کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار