رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: تأمین مالی طرح‌های صنعتی نیمه تمام بزرگ از طریق شرکت پروژه (سهامی عام) با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار قابل اجراست.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ 19 October 2021

به گزارش تابناک بوشهر، سید حسین حسینی افزود: با توجه به برنامه‌های وزارت متبوع در سال ۱۴۰۰ مبنی بر استفاده از ظرفیت بازار سرمایه و ابزار‌های نوین برای تأمین مالی طرح‌های در دست اجرای حوزه صمت، به همین منظور و برای تنوع‌بخشی به راه‌های تأمین مالی برای تکمیل و توسعه سرمایه‌گذاری‌ها، در تعامل نزدیک با سازمان بورس و اوراق بهادار، دستورالعمل عرضه عمومی شرکت سهامی عام پروژه تصویب و ابلاغ شده است.


وی گفت: درهمین خصوص فرصت مناسبی برای تأمین منابع مورد نیاز طرح‌هایی که حداقل با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان و دارای پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد هستند را فراهم آورده که درصورت تأیید توجیه‌پذیری طرح‌ها توسط سازمان بورس، امکان صدور مجوز و پذیره‌نویسی عمومی آن‌ها وجود خواهد داشت.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: با توجه به هماهنگی به عمل آمده وزارت صمت با شرکت فرابورس به منظور تسریع در تأمین مالی پروژه‌های دارای اولویت وزارت صمت، متقاضیان در استان بوشهر که تمایل به استفاده از این ابزار را دارند می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۳۰/۷/۱۴۰۰ طرح‌های خود را به این سازمان اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار