کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در جریان فعالیت سامانه بارشی اخیر ایستگاه بهرگان بندر امام حسن با ۱۲ میلیمتر بیشترین میزان بارش را در این منطقه ثبت کرد.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ 08 November 2021

محمدرضا انصاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شبانه روز گذشته در ایستگاه‌های محمدی و شول گناوه هشت و در ایستگاه‎‌های کلل دشتی و بوشهر نیز به ترتیب هفت و ۶ میلیمتر باران به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: بارندگی‌های این سامانه از لحاظ مکانی بسیار پراکنده و نقطه‌ای بود اما از نظر شدت و مقدار در برخی نقاط باعث جاری شدن روان‌آب در رودخانه‌های فصلی شد.

انصاری ادامه داد: این سامانه تا پایان وقت امروز در استان بوشهر و روی دریا با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با ریزش تگرگ تداوم دارد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود از ظهر فردا با افزایش تدریجی سرعت وزش بادهای شمالی، دریا تا حدودی در مناطق مرکزی و جنوبی استان مواج شود.

انصاری یادآور شد: از فردا جهت وزش باد شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و هنگام وزش تندباد لحظه‌ای به بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت می‏‌رسد.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و هنگام وزش تندباد لحظه‌ای بیش از ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

انصاری اضافه کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۹: ۰۵، مد اول ۱۱:۱۰، جزر دوم ۱۵:۰۶ و مد دوم ۲۲:۰۵ خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار