رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حضور دولت انقلابی و حزب اللهی سیزدهم در کنار مردم موجب افزایش امید در جامعه شده است.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 06 December 2021

 

حجت الاسلام یوسف جمالی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مهمترین اقدام دولت سیزدهم در ۱۰۰ روز گذشته حضور مداوم در کنار مردم و لمس مشکلات آنان است.

وی بیان کرد: حضور مسئولان در کنار مردم باعث می‌شود مردم احساس کنند مسئولان جدای از آنها نیستند و به خوبی درد آنها را لمس و احساس می‌کنند.

جمالی اضافه کرد: ملت مشکلات دولت را درک می‌کند و انتظار حل یک شبه همه مشکلات را نیز ندارند اما حضور مستمر دولتمردان در کنار ملت باعث دلگرمی و ایجاد روزنه امید برای فردایی بهتر را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: مهمترین اقدام دولت آیت الله رئیسی در ۱۰۰ روزه گذشته تزریق امید به آینده با انجام کارهای جهادی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حضور جهادی دولت سیزدهم در دور دست‌ها و شنیدن صدای مردم ثابت کرد که مسئولان نظام در کنار این ملت هستند و مشکلات آنها را درک می‌کنند؛ این همان امیدآفرینی است که جامعه به آن در این مدت نیاز داشته است.

جمالی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در راستای امید آفرینی اضافه کرد: امروز دشمن با تمام توان در تلاش برای ناامیدی، بی میلی و قرار گرفتن مردم در مقابل نظام است اما ملت ایران نظام و انقلاب اسلامی را از خود می دانند و حضور پرشور آنها در پای صندوق‌های رای و انتخاب آگاهانه آنها بیانگر امیدواری آنها به آینده نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در گام دوم این امید آفرینی باید در زندگی مردم احساس شود و جامعه به آرامش حداقلی در اقتصاد برسد که برای انجام این کار نیاز به یک کار جهادی است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به تشکل دولتی جوان و حزب اللهی اضافه کرد: در همین راستا دولت با اعتماد به جوانان در کنار نیروهای با تجربه باید کارها را از پیش ببرد.

جمالی با تاکید براینکه حرکت جهادی افراد جوان می‌خواهد گفت: توجه به اصول اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی اقتصاد در درون برای مقاومت در برابر تکانه ها دشمن نیازمند کاری جهادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار