رئیس شورای گناوه:
رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: این شورا ، تعرفه‌های ساختمانی و مال الاجاره‌های شهرداری را برای سال ۱۴۰۱ به گونه‌ای مصوب کرده است که در کنار حفظ درآمد شهرداری، فشار مالی بر مستاجران این واحدها وارد نشود.
کد خبر: ۱۰۲۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 10 January 2022

به گزارش تابناک بوشهر، هادی عرب‌زاده روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر گناوه با دعوت از مسئول درآمد شهرداری، پس از بررسی و بیان نظرات و رفع ایراد و اشکالات برخی از پیشنهادهای شهرداری، تعرفه‌های سال ۱۴۰۱ مال الاجاره شهرداری گناوه و عوارض ساختمانی تعیین و تکلیف و به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

وی اظهار کرد: در این جلسه مسئول درآمد شهرداری گناوه پیشنهادهای شهرداری در زمینه تعیین تعرفه‌ها و لایحه‌های عوارض ساختمانی و مال الاجاره ها برای سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد و به سئوالات اعضا شورای اسلامی شهر در این زمینه پاسخ داد.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه گفت: باتوجه به اینکه تعرفه‌های ساختمانی و مال الاجاره های شهرداری گناوه طی دو سال به دلیل شیوع کرونا و به منظور رعایت حال مردم و مستاجران تغییر چندانی نیافته بود، در سال آینده بخاطر وضعیت اقتصادی و مشکلات موجود افزایش چشمگیری نیافته و رعایت حال مستاجران در تعیین میزان آن اعمال شده است.

وی بیان کرد: در این جلسه همچنین صدور مجوز برگزاری مناقصه پروژه آسفالت خیابان آتش نشانی شماره ۲، حدفاصل خیابان شهید بحردستانی تا جاده کمربندی، اجرای آسفالت خیابان مسجد باقری تا کمربندی، مجوز برگزاری مناقصه پروژه خیابان شهید بحر دستانی فاز یک حدفاصل خیابان فضیلت تا آفرینش و خیابان شهید بحردستانی فاز ۳ حدفاصل خیابان ابوسعید تا خیابان رئیسعلی دلواری گناوه به تصویب رسید.

عرب زاده گفت: در این جلسه نامه‌ها و درخواست‌های مردمی و انجمن‌های فرهنگی و ورزشی و اجتماعی رسیده به شورا بررسی و با جمع بندی نظرات اعضای شورا پاسخ آنها مصوب شد.

شورای اسلامی شهر گناوه دارای هفت عضو اصلی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار