نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحران‌ها است که عیار یک دستگاه یا نهادی مشخص می‌شود در همین راستا در موضوع بیماری کرونا، بخش بهداشت و درمان به خصوص در این شهرستان بالاتر از انتظار تلاش و فعالیت کرد.
کد خبر: ۱۰۳۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶ 03 April 2022

روابط عمومی دفتر نماینده بوشهر روز شنبه به نقل از ابراهیم رضایی در نشست هم‌اندیشی با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در شهرستان دشتستان اعلام کرد: امیدواریم که با روحیه جهادی و انقلابی شاهد حل مشکلات مردم در حوزه سلامت باشیم.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای ارتقا حوزه بهداشت و درمان و خدمت‌رسانی مطلوب به مردم به خصوص مناطق کم برخوردار استفاده کنیم گفت: در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای رفع مشکلات و بهبود زیرساخت‌ها مانند گذشته همکاری و تلاش خواهیم کرد.

نماینده دشتستان با بیان اینکه نیروهای انسانی توانمندی در بخش بهداشت و درمان دشتستان هستند که به مردم خدمات ارائه می‌دهند بیان کرد: شهرستان دشتستان زیرساخت های خوبی دارد که البته نیازمند تقویت و رفع نقایص است.

رضایی تصریح کرد: مدافعان سلامت شهرستان دشتستان با راه‌اندازی مراکز بستری سرپایی در حسینیه اعظم و مرکز تخصصی درمانگاه امام موسی کاظم (ع) در پیک پنجم و ششم به‌صورت عینی به همه ما ثابت کردند که برای تامین سلامت مردم و حفظ جان آن‌ها حاضرند از جان خود بگذرند و شهادت مدافعان سلامت گواه این گفته است.

وی خواستار جذب و تبدیل وضعیت نیروهای ۸۹ روزه، طرحی و قراردادی مراکز بهداشتی و درمانی شد و بر لزوم پرداخت مطالبات کادر درمان تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار