سرپرست دانشگاه خلیج فارس در اطلاعیه‌ای جدید به پیروی از مصوبه ستاد ملی کرونا برنامه آموزش حضوری دانشجویان را در دانشگاه خلیج فارس اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۳۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶ 05 April 2022

به گزارش تابناک بوشهر، محمد مدرسی دراین اطلاعیه آورده است: کلاس‌های درس دانشجویان مقطع دکتری تخصصی از ۲۰ فروردین امسال به صورت حضوری برگزار می‌شود. همچنین آموزش دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از ۲۷ فروردین حضوری خواهد بود.

وی در خصوص نحوه آموزش دانشجویان در مقطع کارشناسی آورده است: کلاس‌های درس دانشجویان مقطع کارشناسی از ۴ اردیبهشت به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گفته سرپرست دانشگاه خلیج فارس همه امتحانات پایان ترم دانشجویان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدرسی افزوده است: دانشجویان حائز شرایط سکونت در خوابگاه به کارتابل دانشجویی مراجعه و در قسمت فرم‌های درخواست، سایر فرم ها، فرم تقاضای سکونت در سرا‌های دانشجویی نیمسال دوم ۱۴۰۰ را تکمیل و ارسال نمایند.

وی تا کید کرده است: دانشگاه خلیج فارس تسهیلات آموزشی مانند امکان حذف درس، حذف ترم و امکان گرفتن تک درس به صورت میهمانی در دانشگاه محل اقامت را برای دانشجویانی که امکان شرکت در کلاس‌های حضوری ندارند در نظر خواهد گرفت.

لازم به ذکر است مطابق اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا، تزریق هر سه دوز واکسن کرونا و داشتن کارت الکترونیکی واکسن کرونا برای ورود به دانشگاه و استفاده از خدمات آموزشی و رفاهی برای تمامی دانشجویان الزامی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار