رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: در ۲۰ روز گذشته بیش از ۱۰ هزار تن انواع کالا‌های اساسی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۳۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ 09 April 2022

به گزارش تابناک بوشهر، نوذر منفرد بیان کرد: از ۲۵ اسفند همزمان با اجرای طرح نوروزی تا کنون ۳ هزار و ۵۰۰ تن برنج در بسته‌های ۱۰ کیلوگرمی با قیمت مصرف تنظیم بازار و یک هزار و ۵۰۰ تن شکر برای خانوار‌ها، صنف قنادان و زنبورداران توزیع شده است.

وی از عرضه یک هزار و ۲۰۰ تن مرغ منجمد وارداتی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در استان خبر داد و افزود: ۱۲ هزار و ۶۷۵ تن آرد نیز در بازار استان توزیع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر همچنین با اشاره به توزیع ۱۶۰ تن گوشت منجمد گوساله، ۲ هزار و ۱۰۰ تن روغن خوراکی و ۵۰۰ تن سیب و پرتقال، عنوان کرد: در مجموع بیش از ۱۰ هزار تن انواع کالا‌های اساسی در ۲۰ روز گذشته با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم و مصرف کنندگان قرار گرفته است.

وی از ذخیره ۱۷ هزار تن خرما خبر داد و گفت: این میزان خرما علاوه بر نیاز استان و برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان است که می‌توانیم به سایر استان‌ها ارسال کنیم.

منفرد با تاکید بر با بیان اینکه میزان ذخیره کالا‌های اساسی در استان به اندازه کافی است، اظهار کرد: بنابراین مردم دغدغه تامین کالا‌های اساسی را نداشته باشند.

وی از همکاری صنوف و خدمات بازرسان، ناظرین بازار و اتحادیه‌ها از جمله اتحادیه مرغداران قدردانی و عنوان کرد: نظارت و بازرسی برای کنترل و مهار قیمت‌ها همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار