سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دیلم استان بوشهر گفت: این شهرستان بلحاظ دروازه ورودی و خروجی شمال استان بوشهر، دارای چندین پروژه راه سازی است که سرعت بخشیدن به آنها در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۳۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ 11 April 2022

روابط عمومی فرمانداری دیلم روز دوشنبه به نقل از محمود پورداوودی در جریان بازدید از روند اجرای پروژه های شاخص حوزه راه این شهرستان به همراه مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های مرتبط افزود: راه‌های دیلم - گناوه و دیلم - بهبهان و دیلم - هندیجان از پروژه‌های شاخص در این شهرستان است که بلحاظ اهمیت و ضرورت بازدید از آنها صورت گرفته است.

وی اظهارداشت: اجرا، ترمیم و بهسازی راه های ارتباطی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید ضمن توجه ویژه‌ به آن، در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به بهره برداری برسند.‌

پور داوودی گفت: هر چه زودتر نسبت به شروع مجدد باند دوم پروژه محور دیلم- گناوه با همکاری شرکت توسعه زیرساخت راه‌های وزارت راه و شهرسازی اقدام شود تا با تکمیل آن ، خطرات و تصادفات جاده ای در این مسیر به حداقل ممکن کاهش یابد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم در بازدید از پروژه محور دیلم- بهبهان افزود: در اسرع وقت با پیگیری و تسریع در اجرای قطعه های اول و دوم و رفع مشکلات و موانع پیش روی این پروژه، زمینه برای حضور مجدد پیمانکاران این محور فراهم شود.

شهرستان دیلم در انتهای شمالی استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار