معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اتحاد و انسجام اقوام و مذاهب اسلامی در استان بوشهر را یک الگو برای کشور دانست و گفت: این استان نماد همدلی و اتحاد شیعه و سنی است.
کد خبر: ۱۰۳۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ 11 April 2022

به گزارش تابناک بوشهر، محمد تقی ایرانی در اولین جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب استان بوشهر با گرامیداشت یاد ۲ طلبه جهادگر هموطن که در حادثه تروریستی مشهد به شهادت رسیدند، بیان کرد: این اتفاق در جوار امام رضا (ع) بار دیگر روحیه شیطانی جریان تکفیری را نمایان ساخت.

وی با تاکید بر وحدت شیعه و سنی به عنوان یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، افزود: نباید اجازه داد دشمنان نظام و تکفیری‌ها با طرح مباحث اختلاف برانگیز باعث انشقاق بین ملت ایران و اتباع خارجی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به همزیستی مسالمت آمیز اقوام و اقلیت‌های مختلف در استان بوشهر این منش را الگویی برای کشور دانست و خاطرنشان کرد: اقوام و اقلیت‌های ساکن استان بوشهر صد‌ها سال با وحدت و انسجام مدافع و مرزبان کشور بوده و اکنون نیز با تاسی از ولی امر مسلمین آرامش و امنیت حوزه خلیج فارس را مواظبت و مراقبت کرده و با هوشیاری هرگونه تحریک عوامل مخالف و بیگانه پرست را خنثی کرده‌اند.

ایرانی اظهار کرد: استان بوشهر در طول تاریخ با ایستادگی در مقابل استعمار و استکبار، مقاوم و حماسه ساز بوده و امروز با هوشیاری مراقب امنیت کشور در ساحل نیلگون خلیج فارس هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار