رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: از ۴۲ هزار گروه جهادی بسیج سازندگی در کشور هزار و ۲۶۰ گروه در استان بوشهر فعال است.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲ 05 May 2022

به گزارش تابناک بوشهر،سرهنگ خلیل رفعتی افزود: پارسال ۱۹۳ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان بوشهر به همت بسیج سازندگی اجرا و افتتاح شد.

وی اظهار داشت: پارسال ۶۰۰ مسکن ویژه محرومان در روستا‌ها و حاشیه شهر‌های استان به‌همت بسیج سازندگی و نیروی دریایی سپاه ساخته و تحویل محرومان شد که سهم بسیج سازندگی ۳۷۷ واحد بود.

وی افزود: ۴۰ هزار واحد مسکونی به‌همت بسیج سازندگی کشور در نقاط محروم برای امسال پیش‌بینی شده است که از این تعداد تاکنون سهم استان بوشهر ۱۰۰ واحد مسکونی تعیین شده که احتمال می‌رود این سهمیه افزایش یابد.

رئیس بسیج سازندگی استان زیربنای هر واحد مسکونی ۵۰ متر مربع دانست و اعلام کرد که به‌طور متوسط هر واحد مسکونی ۱۵۰ میلیون تومان هزینه دارد که بر اساس برنامه زمانبندی این واحد‌ها ساخته و تحویل جامعه هدف می‌شود.

رفعتی گفت: بسیج سازندگی در ماه رمضان ۳۶ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در میان نیازمندان توزیع کرده است.

وی افزود: به مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب گفت: برنامه‌هایی به مناسبت این روز از ۱۷ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود که در این راستا ۲۰۰ برنامه تدوین شده است.

رفعتی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با سالروز تأسیس بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت و با رمز یا فاطمه زهرا (س) در سراسر کشور و استان بوشهر اجرا خواهد شد.

وی افزود: تجلیل از گروه‌های جهادی، افتتاح و آغاز ساخت طرح‌های مختلف عمرانی و محرومیت‌زدایی و تجلیل از خادمان مسکن‌ساز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سازندگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار