فرماندار دیر استان بوشهر گفت: طرح مردمی سازی یارانه ها اقدامی برای اصلاح نظام پرداخت و توزیع عادلانه تر پرداخت‌ها و تحقق عدالت در جامعه است.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ 18 May 2022

به گزارش تابناک بوشهر، یونس باربرز روز چهارشنبه در نشست مشترک اصحاب رسانه و روابط عمومی ادارات شهرستان دیر افزود: دولت سیزدهم تصمیم دارد با اجرای این طرح یارانه تک تک افرادبه دست خودشان برسد و کمبود ها در بازار جبران خواهد شد.

وی در ارتباط با کمبود آب در دیر گفت: در زمان حاضر ۵۰ درصد آب مصرفی این شهرستان از خط انتقال و مابقی از چاه های روستای لمبدان تامین می شود و برای روستاهای فاقد آب شرب توسط یک تانکر آب رسانی می شود.

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط افراد خیر و سخاوتمند بین نیازمندان و مددجویان شهرستان، تاکید بر زمینه سازی رسانه ها برای فرزندآوری و در راستای جوانی جمعیت و تعامل سازنده مسئولان شهرستان با اصحاب رسانه و ضرورت فعالیت بیشتر روابط عمومی های دستگاه های اجرایی برای جهاد تبیین از دیگر مطالب مطرح شده توسط فرماندار دیر در این نشست بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت: روابط‌عمومی تاثیرگذارترین بخش یک اداره و در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و طراحی نقش اساسی دارند.

غلامرضا ناطقی پو افزود: مجموعه اطلاع رسانی و روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها باید فعال بوده و مواضع ادارات و دولت را برای مردم تبیین و نظرات مردم را انتقال دهد.

وی گفت: روابط عمومی در هر یک از ادارات یکی از اساسی ترین و مهم ترین واحد ها است که به منظور اطلاع رسانی و پل ارتباطی قوی مابین کارکنان سازمان و محیط بیرونی آن ایفای نقش می کنند و باید جایگاه و وظیفه خودشان را به خوبی بشناسند.

یکی از خبرنگاران پیشکسوت دیری گفت: هر اندازه ارتباط روابط عمومی‌ها به نحو مطلوب تاثیرگذار باشد همان اندازه آن نهاد و دستگاه در دستیابی به اهداف خود موفق تر می‌شود.

عباس بحرانی افزود: روابط عمومی ها باید با خبرنگاران در انعکاس اخبار ارتباط نزدیک تری داشته باشند و در جلسات ادارات از وجود آنان استفاده کنند.

برگزاری کارگاه آموزشی، تعامل با خبرنگاران، نشست مداوم اصحاب رسانه با روابط عمومی ها، راه اندازی یک گروه در فضای مجازی برای همفکری، تشکیل شورای روابط عمومی‌ها، جلوگیری از هجمه و تخریب و سیاه نمایی، همکاری در بیمه خبرنگاری، مشاور رسانه‌ای در ادارات، تولید محتوا از خواسته‌های روابط عمومی ادارات شهرستان بود.

در این آیین فرماندار برای افراد حاضر در جلسه پرداخت یک میلیون تومان برای کمک هزینه زیارت مشهد مقدس قول داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار