همزمان با اولین روز از هفته دولت عملیات ساخت پل درودگاه به‌عنوان مطالبه دیرینه مردم این منطقه با حضور استاندار بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 24 August 2022

به گزارش تابناک بوشهر، ساخت پل درودگاه آرزوی دیرینه و مطالبه جدی مردم روستای درودگاه دشتستان بوده است که عملیات اجرایی ساخت این پل همزمان با هفته دولت با حضور استاندار، نماینده مردم دشتستان در مجلس و مدیران استانی و شهرستانی آغاز شد.

برای ساخت این پل ۱۶۴ متری که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مجری ساخت آن است، ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

استاندار بوشهر در آیین کلنگ‌زنی این پل با بیان اینکه مردم دشتستان منشا خلق افتخارات بزرگی در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی هستند گفت: دشتستان ۶۷۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که بیانگر نقش مردم این شهرستان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

احمد محمدی‌زاده با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به پشتوانه مردم، انقلاب را به پیروزی رساند و یک حکومت مردمی تشکیل داد، افزود: این نظام متعلق به مردم است و هر کاری را باید به کمک و همراهی مردم پیش ببریم؛ این کار‌ها از جنگ سخت‌تر نیست.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی می‌تواند کار‌های باقی مانده از ۱۰ سال پیش را در در کمترین زمان انجام دهد، افزود: کار‌های بزرگی در کوتاه‌ترین زمان انجام شده و می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: امروز شاهد اجرای یک طرح در راستای تحقق مطالبه دیرینه مردم روستای درودگاه هستیم و امید داریم که کار‌های بهتری را در این منطقه شاهد باشیم و از تصمیمات و برنامه‌ریزی‌ها برای منافع مردم حمایت می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار