امام جمعه بوشهر:
جم-امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه در سفر وزیران نفت و نیرو به شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر طرح‌های آبرسانی به شهرستان جم تسریع می‌شود گفت: وزیر نیرو ۲۵ میلیارد تومان برای اجرا طرح آبرسانی به شهرستان جم واریز کرد.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 28 August 2022

به گزارش تابناک بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان جم با اشاره به اینکه این شهرستان از جایگاه مهمی در کشور و استان بوشهر برخوردار است اظهار داشت: جایگاه بالای فرهنگی، علمی، مبارزات ضد استبدادی و ضد استعماری شهرستان جم در تاریخ ثبت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان جم در حوزه کشاورزی، صنعتی، انرژی فسیلی، منابع انسانی را بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد: این شهرستان دارای شخصیت‌های بسیار بزرگی در ادوار مختلف تاریخی و مایه افتخار و عزت ایران و استان بوشهر است.

وی توجه ویژه به مطالبات مردم شهرستان جم را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: جم منطقه فوق‌العاده‌ و نیاز به توجه ویژه از حیث فرهنگی، عمرانی، آموزشی، هنری و تمدن آفرینی است.

امام جمعه بوشهر از تدوین سند چشم‌انداز تحول در شهرستان جم خبر داد و خاطر نشان کرد: اکنون شهرستان جم دارای مشکلات و آسیب‌هایی است که باید در یک برنامه 4 ساله تا سال 1405 با تصویب و تخصیص اعتبارات حل شود.

صفایی بوشهری مشکل و بحران آب در شهرستان جم را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: شهرستان جم از مناطق پر آب و دارای چشمه‌ها، طرح‌های آبخیزداری و سطح آب زیرزمینی مطلوب بود که به سبب مشکلات گوناگون بحران آب شرب و کشاورزی به شهرستان جم تحمیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به پیگیری حل مشکلات آب شهرستان جم از سوی وزیران نیرو و نفت خاطر نشان کرد: وزیران نفت و نیرو از تخصیص اعتبارات لازم برای حل مشکلات بحران آب شهرستان جم خبر دادند و آنان در سفر این هفته به شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر از جمله جم اعتبارات لازم پرداخت می‌کنند.

وی از کلنگ‌زنی تکمیل خط انتقال آب در منطقه جم توسط وزیر نیرو در هفته جاری خبر داد و بیان کرد: امید است با اجرا این طرح‌ها هر چه زودتر مشکل کم آبی شهرستان جم برطرف شود.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: وزیر نیرو 25 میلیارد تومان برای اجرا طرح آبرسانی به شهرستان جم واریز کرد که نظارت و پیگیری برای تسریع در اجرا این طرح باید در دستور کار قرار بگیرد.

صفایی بوشهری وضعیت جاده‌های مواصلاتی شهرستان جم را نامناسب دانست و افزود: در حوزه آموزش مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم نیاز به ساخت 20 مدرسه جدید و بازسازی 50 کلاس تخریبی است.

نماینده ولی فقه در استان بوشهر بیان کرد: اگر به حل مشکلات آموزشی توجه نشود تخلف است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار