سرپرست اداره کل زندان‌های استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال با تلاش شورا‌های حل اختلاف زندان‌های استان بوشهر و رضایت خانواده‌های مقتول ۸ محکوم به قصاص نفس، رهایی یافتند و به آغوش خانواده برگشتند.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ 24 September 2022

سید محتشم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به آزادی جرایم غیرعمد در استان اظهار داشت: همزمان با دهه آخر ماه صفر 30 زندانی جرایم غیرعمد مالی با همکاری شورای حل اختلاف زندان‌ها، کمیته صلح و سازش، گذشت و همکاری شاکیان از زندان آزاد شدند.

وی بدهی این زندانیان را 8 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: با پرداخت 1.5 میلیارد تومان از بدهی این مددجویان و گذشت 6.5 میلیارد تومان از سوی شاکیان زمینه آزادی آنان فراهم شد.

سرپرست اداره کل زندان‌های استان بوشهر تعداد زندانیان جرایم غیرمالی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اکنون 89 نفر جرایم غیرعمد مالی با بدهی 60 میلیارد تومان در حبس هستند که نیاز به همکاری خیران و گذشت شاکیان است.

حسینی از رهایی محکومان به قصاص در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در نیمه نخست امسال با تلاش شورا‌های حل اختلاف زندان‌های استان بوشهر و گذشت شاکیان 8 محکوم به قصاص نفس، رهایی یافته و به آغوش خانواده برگشتند.

وی اضافه کرد: در اربعین حسینی با تلاش شورای حل اختلاف زندان و رضایت خانواده مقتول، 2 فرد محکوم به قصاص در استان بوشهر از چوبه دار رهایی یافتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار