استاندار بوشهر مطرح کرد؛
استاندار بوشهر گفت: ۱۰ هزار قطعه زمین با متراژ ۲۰۰ تا ۲۵۰ متر مربع برای ساخت مسکن ویلایی در شهرهای مختلف استان بوشهر به متقاضیان واگذار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ 19 October 2022

به گزارش تابناک بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان حوزه سلامت استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین آب شرب استان بوشهر به صورت پایدار، طرح‌های آبشیرین‌کن در نقاط مختلف استان در حال اجرا است.

وی تسریع در تکمیل طرح‌های آبشیرین‌کن استان را ضروری دانست و ادامه داد: تا ۲ سال آینده ۵۰ درصد آب شرب این استان به ظرفیت ۲۰۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز تأمین می‌شود.

استاندار بوشهر تأمین مسکن در استان را یکی از اولویت‌های مهم دانست و اضافه کرد: حمایت از ساخت واحدهای مسکونی در روستاها و واگذاری زمین برای ساخت مسکن ویلایی در شهرهای استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

وی ساخت مسکن ویلایی در شهرها را یکی از دستور کار برنامه‌های استان عنوان کرد و افزود: در شهرهای استان بوشهر زمین به اندازه کافی برای واگذاری به ۵ میلیون نفر وجود دارد.

محمدی‌زاده با اشاره به آغاز واگذاری زمین به جوانان برای ساخت مسکن ویلایی در شهرهای استان بیان کرد: تا پایان امسال ۱۰ هزار قطعه زمین با متراژ ۲۰۰ تا ۲۵۰ متر مربع برای ساخت مسکن ویلایی در شهرهای مختلف استان بوشهر به متقاضیان واگذار می‌شود و این مهم در سال بعد ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار