دبیر هیات فوتبال استان بوشهر گفت: ۷۰۸ نفر از فوتبال‌دوستان بوشهری بلیت بازی‌های جام جهانی را خریداری کرده بودند که از طریق هیات فوتبال این استان به آنها تحویل شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ 19 November 2022

حسین مرادی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: این افراد پیش تر از طریق فدراسیون فوتبال و سایت فیفا (فدراسیون جهانی فوتبال) بلیت این مسابقات را خریداری کرده‌ بودند و تنها تحویل این بلیت‌ها به خریداران به عهده هیات‌ها گذاشته شده بود.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد این افراد بلیت سه بازی ایران در مرحله گروهی جام جهانی را خریداری کرده‌اند اما تعداد انگشت شماری نیز برای تماشای دیگر بازی‌ها بلیت خریداری کرده‌اند.

مرادی با بیان اینکه برخی از فوتبال دوستان کماکان متقاضی خرید بلیت این بازی‌ها بودند، اعلام کرد: در زمان حاضر هیچگونه بلیت فروشی به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

دبیرهیات فوتبال استان بوشهر یادآورشد: قیمت این بلیت‌ها بسته به محل جایگاه، ۶ و هشت میلیون تومان بوده است.

بیست و دومین دوره رقابت‌های جام جهانی روز ۲۹ آبان ماه با رقابت ۲ تیم قطر و اکوادور به صورت رسمی آغاز می‌شود و در این رویداد فوتبالی ۳۲ تیم در قالب چهار گروه رقابت می‌کنند.

تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های ملی انگلیس، ولز و آمریکا هم گروه است و براساس برنامه به ترتیب در روزهای ۳۰ آبان و چهارم و هشتم آذرماه در ورزشگاه‌های خلیفه، احمد بن علی و الثومه قطر به مصاف حرdفان خود خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار