استاندار بوشهر:
استاندار بوشهر گفت: امروز حاکم و تأمین‌کننده امنیت در خلیج فارس نظام مقدس جمهوری اسلامی است که برای آن خون‌های پاکی ریخته شده است.
کد خبر: ۱۰۷۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ 27 November 2022

به گزارش تابناک بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح یکشنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروی دریایی ارتش به مناسبت هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: خداوند کسانی که در راه او ایستادگی و مقاومت می‌کنند را دوست دارد.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ۲۶ سال پیش مراسم صبحگاه باشکوهی با حضور فرمانده کل قوا در همین مکان برگزار شد.

استاندار بوشهر با تبریک هفته بسیج و هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: امام دستور بسیج را دادند تا از این طریق نظام مردمی اسلامی که برخاسته از رأی مردم بود را مردمی کنند و امنیت، سیاست، اقتصاد اقتصاد و فرهنگ و… مردمی شود.

وی با بیان اینکه بسیج در ۴۳ سال انقلاب در عرصه‌های مختلف نقشی که حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب از آنها خواسته بود را به خوبی ایفا کرده است ادامه داد: در دفاع مقدس عملیات مروارید توسط نیروی دریایی ارتش با مرکزیت بوشهر با پشتیبانی پایگاه ششم شکاری طرح‌ریزی شد.

محمدی‌زاده بیان کرد: با این عملیات انهدام سکوهای نفتی عراق در دستور کار قرار گرفت و امکان صادرات نفت از آنها سلب شد و بخش قابل توجهی از قوای نیروی دریایی عراق منهدم شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اضافه کرد: امروز خون شهدای دریایی ما در خلیج فارس و دریای عمان در کنار وحدت ارتش و سپاه قدرت بازدارندگی را برای ما به ارمغان آورده است. جدیدترین مصداق آن، بازی‌های جام جهانی قطر است که با امنیت کامل در حال برگزاری است.

استاندار بوشهر ادامه داد: امروز حاکم و تأمین‌کننده امنیت در خلیج فارس نظام مقدس جمهوری اسلامی است که برای آن خون‌های پاکی ریخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار