مشاور رئیس سازمان ثبت اسناد:
مشاور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از مهمترین چالش‌های کاداستر کشاورزی، عدم تمایل کشاورزان و مردم برای اقدام به سند دار کردن اراضی است.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵ 02 January 2023

به گزارش تابناک بوشهر، علی بهبهانی عصر دوشنبه در نشست با مسئولان ارشد جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ سرشار از رشادت و مقاومت است و خدمت به مردمان خارگ باید سرلوحه تمامی امور مسئولان قرار گیرد.

ویاضافه کرد: به همت مدیرکل دادگستری استان بوشهر و پیگیری مستمر ایشان در زمینه رفع مشکل اسناد مالکیت اهالی شریف خارگ در حوزه ثبت اسناد اقدامات بسیاری مناسبی در حال انجام است.

مشاور عالی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: حذف مراجعات فیزیکی متقاضیان به ادارات ثبت اسناد و املاک در کشور و همچنین برون سپاری برخی فرآیندها از اقدامات بسیار مناسب سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.

وی تصریح کرد: از مهمترین چالش‌های کاداستر کشاورزی، عدم تمایل کشاورزان و مردم برای اقدام به سند دار کردن اراضی است که امیدواریم در این رابطه همکاری لازم صورت گیرد.

بهبهانی با بیان اینکه کل اراضی کشور ۱۶۸ میلیون هکتار و کل اراضی منابع طبیعی نیز ۱۳۷ میلیون هکتار است، خاطر نشان کرد: توسعه پایدار و پیشگیری از زمین خواری و امنیت سرمایه گذاری راهی جز اجرای قانون کاداستر ندارد.

مشاور عالی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: باید مردم دسترسی راحت‌تر و آسانی به خدمات ثبتی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار