رئیس دادگستری خارگ:
رئیس دادگستری جزیره خارگ گفت: منازل و املاک خصوصی اهالی جزیره خارگ می‌بایست به نام ایشان در چارچوب قانون و پس از رفع موانع موجود تغییر مالکیت یابد.
کد خبر: ۱۰۸۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷ 03 January 2023

به گزارش تابناک بوشهر، رضا حاجب فرد عصر دوشنبه در نشست با مدیرکل دادگستری استان بوشهر و مشاور ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: جزیره راهبردی خارگ به عنوان نماد مقاومت ایران اسلامی بشمار می‌رود.

وی افزود: اهل سنت و تشیع در جزیره خارگ با همدلی و هم گرایی سالیان سال در این جزیره با ولایت مداری و بصیرت در پی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران هستند.

رئیس دادگستری جزیره خارگ تصریح کرد: مالکیت اشخاص می‌بایست محترم شمرده شود لذا منازل و املاک خصوصی اهالی شریف جزیره خارگ می‌بایست به نام ایشان در چارچوب قانون و پس از رفع موانع موجود تغییر مالکیت یابد چرا که مردم در توسعه شهر و منازل خود به دلیل نبود سند رسمی مالکیت با مشکل جدی مواجه هستند.

حاجب فرد تصریح کرد: با تدبیر رئیس کل دادگستری استان بوشهر در زمینه رفع مشکل اسناد مالکیت اهالی جزیره خارگ اقدامات بسیار مناسبی با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صورت گرفته است و کارگروهی تخصصی جهت رفع موانع موجود و ایجاد بستری مناسب برای محقق شدن این موضوع مهم تشکیل شده است لذا ایشان با جدیت به دنبال حل این مشکل دیرینه و خواسته قانونی مردم هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار