خانواده شهید "نصرالله شفیعی" از سرداران مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج‌ فارس با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص) و فرمانده نیروی دریایی سپاه تجلیل شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 11 January 2023

به گزارش تابناک بوشهر، در مراسم ویژه‌ای صبح امروز با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص)، فرمانده نیروی دریایی سپاه و معاون عملیات سپاه از خانواده معظم شهید والامقام سردار "نصرالله شفیعی" از حماسه‌سازان حماسه 16 مهرماه 1366 نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج‌ فارس تکریم و تجلیل شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در این مراسم با اشاره به برخی ویژگی‌های این شهید والامقام، اظهار داشت: شهید نصرالله شفیعی یکی از همراهان غیور سردار شهید نادر مهدوی بود که با رشادت و غیرت مثال‌زدنی خود در آن حماسه جاودانه و ماندگار کرد و مایه عزت و آبرومندی نظام اسلامی شدند و افتخار به یاد ماندنی برای ایران و ایرانی رقم زدند تا جمهوری اسلامی ایران امروز سربلند و مستقل بماند.

سردار دریادار علیرضا تنگسیری، افزود: ایثار، اخلاص، ولایتمداری و داشتن روحیه خستگی‌ناپذیر، خوش خلقی از ویژگی‌های منحصر به فرد این شهید والامقام بود که باید با عمل به این سجایای اخلاقی و رفتاری، سبک زندگی و سیره شهدا را در جامعه ترویج کنیم.

 سردار شهید "نصرالله شفیعی" از همرزمان شهید نادر مهدوی بود که در سال 1342 در روستای نعمت آباد شهرستان کازرون متولد شد و 16 مهرماه سال 1366 در جزیره فارسی خلیج فارس در درگیری مستقیم با تروریست‌های آمریکای متجاوز به شهادت رسید و جسم مطهرش در اعماق دریای نیلگون خلیج فارس به یادگار و جاودانه ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار