مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی ۹۳۸ طرح انجام می شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸ 31 January 2023

۹۳۸ طرح در استان بوشهر افتتاح یا آغاز می‌شود

به گزارش تابناک بوشهر، سعید حیدری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر، بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی ۹۳۸ طرح با اعتباری بیش از ۳۱۲ هزار و ۴۱۶ میلیارد تومان در استان بوشهر انجام می‌شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: از این تعداد، ۸۰۱ طرح در حوزه عمرانی با اعتباری افزون بر ۱۱ هزار و ۸۳۲ میلیارد تومان، و ۱۳۷ طرح در حوزه اقتصادی با اعتباری افزون بر ۳۰۰ هزار و ۵۸۴ میلیارد تومان است.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان بوشهر اضافه کرد: در مجموع در استان ۷۱۵ طرح در دهه فجر با اعتباری افزون بر ۲۴۷ هزار و ۳۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۲۲۳ طرح نیز با اعتبار بیش از ۶۵ هزار و ۳۸۳ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

افزایش چشمگیر طرح‌ها

حیدری یادآور شد: این طرح‌ها، همه حوزه‌های بهداشت، صنعت، آموزش، کشاورزی، درمانی و فرهنگی را در بر می‌گیرد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان داشت: سرمایه گذاری در حوزه اقتصادی برای طرح‌هایی که افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود موجب اشتغالزایی برای ۱۸ هزار و ۲۵۹ نفر خواهد شد که نسبت به سنوات گذشته رقم قابل توجهی است.

حیدری عنوان کرد: برحسب پراکندگی، در دیلم ۲۷ طرح، گناوه ۷۰ طرح، بوشهر ۸۷ طرح، دشتستان ۲۵۰ طرح، تنگستان ۱۳۳ طرح، دشتی ۹۴ طرح، دیر ۹۱ طرح، جم ۴۳ طرح، کنگان ۸۳ طرح و دیلم ۶۳ طرح افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار