مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر:
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: در اجرای طرح‌های گازرسانی سال گذشته از تخصیص یک‌هزار و ۲۱۷ میلیارد ریال، ۹۵۵ میلیارد ریال آن پرداخت شد.
کد خبر: ۲۱۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 24 April 2016

غلامعباس حسینی بعدازظهر امروز در نشست بررسی طرح‌های عمرانی و خدماتی استان بوشهر با بیان اینکه نصب انشعابات گاز در استان بوشهر بیش از سهمیه ابلاغی است، اظهار داشت: سال گذشته برای نصب 21 هزار انشعاب گاز برنامه‌ریزی شده بود که این میزان به 23 هزار انشعاب افزایش یافت.

وی اجرای 19 کیلومتر خط انتقال گاز را از دیگر برنامه‌‌های سال قبل دانست و گفت: اکنون 33 شهر و 205 روستای استان بوشهر دارای شبکه گازرسانی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه 93 درصد جمعیت شهری و 70 درصد جمعیت روستایی استان بوشهر دارای شبکه گاز هستند افزود:  تاکنون بیش از 4 هزار و 760  کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در سطح استان بوشهر انجام شده است.

حسینی  با اشاره به روند رو به رشد نصب انشعاب گاز در استان بوشهر بیان کرد: تا‌کنون افزون بر 137 هزار انشعاب گاز در استان بوشهر نصب شده است.

وی از مصرف سالانه 12 میلیارد مترمکعب گاز در استان بوشهر خبر داد و افزود: استان بوشهر در مصرف گاز رتبه پنجم کشور دارد که تا پایان برنامه ششم مصرف گاز استان بوشهر سالانه به 36 میلیارد متر مکعب افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اینکه ادامه گازرسانی به 200 روستای استان بوشهر امسال در دست اجرا‌ست بیان کرد: برای این طرح گازرسانی 900 میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده است.

حسینی افزود: در اجرای طرح‌های ‌گازرسانی سال گذشته از تخصیص یک‌هزار و 217 میلیارد ریال، 955 میلیارد ریال آن پرداخت شد.

وی از افزایش ضریب نفوذ گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر خبرداد و گفت: امسال بهره‌مندی جمعیت شهری استان بوشهر از طرح‌های گازرسانی به 98 درصد و روستاهای این استان به 90 درصد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با تاکید بر اجرایی شدن طرح گازرسانی به مرغ‌داری‌های استان بوشهر افزود: مرغ‌داری‌های استان بوشهر سالانه 10 میلیون لیتر گازوئیل مصرف می‌کنند که دولت برای تامین این میزان مواد سوختی 20 میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌کند.

حسینی تاکید کرد: کل هزینه اجرای طرح گازرسانی به مرغ‌داری‌های استان بوشهر 15 میلیارد تومان است که نیاز است هر چه سریعتر مرغ‌داری‌های استان بوشهر به شبکه گازرسانی مجهز شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار