میان شهرداری و شرکت کره‎ای صورت گرفت؛
در جریان دیدار شرکتی کره ای با شهردار بوشهر، توافق اولیه در خصوص احداث منوریل صورت گرفته و در خصوص ایجاد هتل 5 ستاره و مرکز تجاری بین المللی در بوشهر گفتگود شد.
کد خبر: ۲۲۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 01 May 2016
ر جریان دیدار شرکتی کره ای با شهردار بوشهر، توافق اولیه در خصوص احداث منوریل صورت گرفته و در خصوص ایجاد هتل 5 ستاره و مرکز تجاری بین المللی در بوشهر گفتگود شد.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بوشهر؛ این شرکت کره ای که با هدف سرمایه گذاری و اجرای پروژه های مختلف به  ایران سفر کرده بودند، با حضور در شهرداری بوشهر، با میگلی نژاد درباره احداث خط منوریل شهری مذاکره و گفتگو کردند.

اعضای این هیئت کره ای پس از بازدید از نقاط مختلف شهر بوشهر و بررسی چگونگی احداث خط منوریل و ایستگاه های آن، آمادگی خود را جهت اجرای این پروژه شهری اعلام کردند.

همچنین در این نشست جهت انجام پروژه های دیگر توسعه شهری از جمله مرکز تجاری بین المللی و هتل پنج ستاره مذاکراتی صورت گرفت.

در ابتدای سالجاری میگلی نژاد خبر از برنامه شهرداری مرکز استان جهت اجرای منوریل در بندر بوشهر داده بود.

گفتنی است منوریل به سیستم حمل و نقلی اطلاق می شود که در آن حمل مسافر و بار با استفاده از حرکت روی یک ریل بتنی در ارتفاع صورت می گیرد، به همین دلیل تداخل کمتری با سایر سامانه های حمل و نقل خواهد داشت. منوریل از لحاظ عملکرد، زیبایی و ایمنی از مزیت بالایی در سطح دنیا برخوردار می باشد.

امروزه منوریل یکی از سامانه های حمل و نقل ریلی همگانی در چین، مالزی، آلمان، آمریکا، استرالیا، کره و ژاپن محسوب می شود.

یکی از مهمترین اهداف ساختن خطوط منوریل شهری در دنیا، جابه جایی مسافر به صورت اقتصادی و با حداکثر ایمنی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار