امام جمعه بوشهر:
مام جمعه بوشهر گفت: در جریان زلزله مناطق دشتستان و شنبه دشتی بنیاد مسکن استان بوشهر نقش مهمی در رسیدگی به زلزله‌زدگان داشت به گونه‌ای که در بازسازی مناطق زلزله‌زده رکورد تازه‌ای به نام خود ثبت کرد.
کد خبر: ۲۲۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 01 May 2016

ا

  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در نشست با مسئولان بنیاد مسکن استان بوشهر با قدردانی از خدمات این نهاد در تامین سرپناه برای نیازمندان اظهار داشت: بنیاد مسکن از زمان تاسیس به فرمان امام راحل تاکنون موفقیت‌های مهمی در ساخت و تامین مسکن نیازمندان داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه بنیاد مسکن نقش مهمی در رفع موانع اقتصادی به ویژه در رسیدگی به قشر محروم روستایی داشته است تصریح کرد: با مشارکت حساب 100 امام این نهاد کارنامه درخشانی در حوزه‌های مختلف در رسیدگی به مناطق محروم روستایی داشته است و این موفقیت هم به سبب فقه حکومتی و ارتباط این نهاد با ولایت‌فقیه محقق شده است.

صفایی بوشهری یکی از مهم‌ترین ارکان اقتصاد مقاومتی را اتکا به منابع داخلی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که با بهره‌مندی از منابع داخلی و نیروی انسانی کارآمد محقق می‌شود که در این راستا بنیاد مسکن از توانمندی بالایی در این حوزه برای رسیدگی به زیرساخت‌های اقتصادی روستاها دارد.

امام جمعه بوشهر رسیدگی به مشکلات روستاها و مناطق محروم از جمله سیل و زلزله‌ را از مهم‌ترین رسالت‌های بنیاد مسکن دانست و خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن در این حوزه نیز با حضور موفق در مناطق آسیب دیده خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه  کارکنان بنیاد مسکن در جریان زلزله دشتستان و دشتی در سال 1392 نخستین کسانی بودند که به یاری زلزله‌زدگان شتافتند بیان کرد: بنیاد مسکن استان بوشهر نقش مهمی در رسیدگی به زلزله‌زدگان دشتستان و دشتی داشت به گونه‌ای که در بازسازی رکورد تازه‌ای به نام خود ثبت کردند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: بنیاد مسکن استان بوشهر در کمترین زمان برای بازسازی منازل آسیب دیده نقش خود ایفا کرد که جای قدردانی دارد.

صفایی بوشهری با اشاره به نقش مهم بنیاد مسکن در مشارکت در اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق روستایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این نهاد اکنون 655 پروژه مهم در مناطق روستایی در حال اجرا دارد که نشان از نقش مهم بنیاد مسکن در عمران و آبادانی  و اعتماد به  این نهاد دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر افزود: عملکرد بنیاد مسکن نشان از فعالیت خوب، موفق، با صداقت و سلامت در کار دارد.

وی تاکید کرد: در شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، بنیاد مسکن با اقدام و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تحقق بخشیده است
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار