مديركل تامين اجتماعي استان بوشهر گفت: اصلاح بيمه ملوانان و صيادان اين استان با كار پژوهشي و علمي انجام شده است.
کد خبر: ۲۲۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 01 May 2016
يونس خسرواني در مراسم بزرگداشت استاد شهيد مطهري و تقدير از معلمان كارمندان تامين اجتماعي شهرستان دير افزود: با اين اقدام به معيشت اين قشر زحمتكش نوار ساحلي كمك خواهد كرد..
وي در بخش ديگري از سخنان خود در باره جايگاه معلم بيان كرد: حفظ كرامت انساني از فلسفه ذاتي تامين اجتماعي است و معلم اين كرامت انساني را به ما مي آموزد.
خسرواني ادامه داد: در آموزه هاي ديني حفظ كرامت انسان بسيار مورد تاكيد قرار گرفته است.
وي با تبريك روز معلم گفت: معلمان از سرمايه هاي ارزشمند جامعه هستند كه با آموختن علم، دانش و تربيت زمينه ساز پيشرفت در جامعه هستند.
امام جمعه دير دراين مراسم ضمن گراميداشت سالروز شهادت استاد شهيد مطهري وتبريك هفته معلم گفت: شهيد مطهري با قلم و بيان خود در عرصه هاي مختلف نقش آفرين بوده و امروز نيز آثار گرانقدر ايشان چراغ راه جامعه است.
حجت الاسلام سيد علي حسيني افزود: استاد شهيد مطهري چهره اي آينده نگر و مقتضيات زمان خويش را بخوبي مي شناخت.
وي نقش معلم در جامعه را با اهميت دانست و گفت: بايد هميشه قدردان معلمان باشيم زيرا آنان راه چگونه زيستن را به ما ياد دادند.
امام جمعه دير اظهارداشت: اگر امروز منشا خيرات و خدمتگزاري براي مردم جامعه هستيم به بركت انفاس قدسي معلمان است.
رئيس تامين اجتماعي شهرستان دير ضمن گراميداشت سالروز شهادت استاد مطهري و تبريك هفته معلم گفت: استاد شهيد مطهري استوانه دين و دانش و باغبان بيدار علم و آگاهي بود.
عبدالله عباسي معلمان را سرداران علم و دانش خواند و افزود: معلم وقتي نور را در دست مي گرفت، روشنايي دانش را منتشر مي كرد و خود مي سوخت تا ما ساخته شويم.
در اين مراسم از 20 نفر از معلمان كارمندان تامين اجتماعي دير با لوح سپاس و هدايايي قدرداني شد.
بندردير در فاصله 180 كيلومتري جنوب مركز استان بوشهر قراردارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار