رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه:
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: مبارزه با فساد و آسیب‌های جتماعی از جمله مبارزه با قاچاق، مواد مخدر، سرقت جرائم خشن از اولویت‌های دستگاه قضاست.
کد خبر: ۲۳۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 16 May 2016

حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب بعدازظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس حفاظت دادگستری استان بوشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تاکید بر بهره‌گیری از فیوضات این ماه با عظمت اظهار داشت: اجرای عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی که از تاکیدات امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس قوه قضائیه است این نظام را در مقابل تمام مشکلات بیمه کرده و بهترین هدیه به مردم است.

وی تصریح کرد: دادگاه‌ها و دادسراها و نهادهای مدنی و مجموعه‌هایی که برای گسترش عدالت تلاش می‌کنند می‌توانند عزت و اقتدار مردم را حفظ کنند که در این راستا لازم است وظایفی که به عنوان عبادت و نعمتی که از ناحیه خداوند برعهده ماه گذاشته شده همراه با صداقت، قرب، اخلاص و پاکی برای رسیدن به عدالت باشد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه انجام کار خوب همراه با پاکی و اخلاص می‌تواند تاثیرگذار باشد افزود: با دور کردن خود از آلودگی‌های مادی که طمع و جلوه‌ها و لذایذ دنیوی آن را به وجود می‌آورد و زمینه لغزش در انسان سبب شود پاکی و خلوص در نهاد و وجود خود افزایش دهیم.

خطیب با بیان اینکه خستگی و حجم پرونده‌ها و مراجعان نباید در رفتار کارگزاران با مردم تاثیر گذارد گفت: مبارزه با فساد و آسیب‌های جتماعی از جمله مبارزه با قاچاق، مواد مخدر، سرقت جرائم خشن  از اولویت‌های دستگاه قضاست که در این زمینه با به موقع درست عمل کردن می‌تواند زمینه اقتصاد مقاومتی محقق کند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی تمامیت دستگاه قضاست افزود: نیروی انسانی تمامیت دستگاه قضاست که باید با همراهی و همدلی بین آنها از فساد و ناهنجاری در دستگاه قضا پیشگیری کرده و نسبت به سلامت مجموعه کوشا باشیم.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه تاکید کرد: در دستگاه‌های نظارتی باید برای حفظ و صیانت از نیروهای ارزشمند و متعهد تلاش و از تسری فساد و ناهنجاری جلوگیری شود تا زمینه سلامت مجموعه نیروی انسانی فراهم سازد.

در این مراسم علی دهقانی به عنوان رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر معرفی و از خدمات علی حسن پور قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار