معاون ورزش و جوانان استان بوشهر:
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: خانه جوان در راستای تحقق نیازها و مطالبات جوانان در شهرستان‌های استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۳۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 16 May 2016

  حسین دهجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت هفته جوان و با بیان اینکه هفته جوان از فردا تا 2 خرداد برگزار می‌شود اظهار داشت: این هفته که به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) برگزار می‌شود طرح‌ها و برنامه‌های مهمی تدارک دیده شده است.

وی تجدید میثاق جوانان با آرمان‌های شهدای والامقام با غباروبی قبور مطهر شهدا، تجدید بیعت با  ولایت فقیه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از جمله برنامه‌های هفته جوان در استان بوشهر دانست.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های هفته جوان در استان بوشهر تصریح کرد: در این هفته ضمن نشست‌های تخصصی جوانان، نخبگان، ورزشکاران با مسئولان استان، همایش‌ها، نشست‌های هم‌اندیشی جوانان با مسئولان، جشنواره ورزش همگانی در دستور کار قرار گرفته است.

دهجان، برگزاری جلسات سخنرانی و نشست‌های تخصصی حوزه ازدواج و خانواده و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی برای زوج‌های جوان از دیگر برنامه‌های هفته جوان دانست و افزود: تجلیل از خدمات  مدیران و کارمندان جوان ، کارگران خلاق و نوآوربا حضور مقامات هر دستگاه در سطح استان، تجلیل از جوانان کار آفرین و تجلیل از جوانان برجسته و نخبه دانشجو از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: برگزاری نشست‌های گفت‌وگوی جوانان پیرامون محورهای مشارکت اجتماعی، توسعه اقتصادی و توسعه فرهنگی و تجلیل از مدیران و سایر جوانان موفق از برنامه‌های دیگر هفته جوان در استان بوشهر است.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی خانه جوان در شهرستان‌ها افزود: خانه جوان در راستای تحقق نیازها و مطالبات جوانان  در شهرستان‌های استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

دهجان با بیان اینکه با ایجاد خانه جوان انواع فعالیت‌‌های تخصصی در حوزه جوانان انجام می‌شود گفت: در این مراکز ضمن ارائه برنامه‌های گوناگون ویژه جوانان از جمله مشاوره و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان، خانه جوان به مرکز مهم تصمیم‌گیری امورجوانان تبدیل می‌شود.

وی هفته جوان را فرصت مناسبی برای شناسایی ظرفیت جوانان دانست و افزود: در این هفته توجه آحاد جامعه به نیازهای متنوع جوانان بخصوص در زمینه کسب مهارت‌های زندگی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و سایر مباحث فرهنگی مورد نیاز جوانان مد نظر قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه همایش سمن‌ها از برنامه‌های دیگر هفته جوان در استان بوشهر است افزود: تعداد سمن‌های حوزه جوانان در استان بوشهر از 5 سمن اکنون به 15 سمن افزایش یافته که امسال تلاش می‌شود سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان استان بوشهر به 40 واحد برسد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر عضویت رایگان کتابخانه‌های استان بوشهر به‌ مناسبت هفته جوان، ویزیت رایگان پزشکی،  تجلیل از 10 زوج جوان، برگزاری مسابقه عکاس جوان، عکس جوان و مسابقه جوان، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری، برگزاری جشن میلاد نیمه شعبان، و بازدید جوانان از اماکن دیدنی استان بوشهر را از دیگر برنامه‌های هفته جوان در استان بوشهر دانست.

دهجان با بیان اینکه استان بوشهر دومین استان جوان کشور است گفت: از جمعیت یک‌میلیون و 70 هزار نفری استان بوشهر 320 هزار نفر آنان جوانان تشکیل می‌دهند.

وی با تشکیل کمیته‌های بررسی مشکلات جوانان خبرداد و افزود: کمیته‌های تخصصی حل مشکلات اشتغال، ازدواج و مهارت جوانان تشکیل و راهکارهای لازم برای حل مشکلات جوانان ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار