دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: کاروان پزشکی ورزشی کشورمان به ریو برزیل اعزام شده و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تمام ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ریو در سلامت کامل به سر می‌برند.
کد خبر: ۲۷۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 02 August 2016
محمد بنی جمالی در در آیین مجمع انتخاباتی هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر با بیان اینکه بیمه ورزشکاران از اولویت‌های فدراسیون پزشکی ورزشی است اظهار داشت: طرح یکساله شدن خدمات بیمه ورزشکاران آغاز شده که این طرح در استان بوشهر از سال آینده اجرا می‌شود و سبب می‌شود ارائه خدمات به ورزشکاران بهتر انجام گیرد.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی از اعزام کاروان پزشکی ورزشی کشورمان به ریو برزیل خبرداد و خاطرنشان کرد: کاروان پزشکی ورزشی کشورمان به ریو برزیل اعزام شده و براساس بررسی‌های صورت گرفته تمام ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ریو در سلامت کامل به سر می‌برند.

بنی جمالی با اشاره به برنامه فدراسیون پزشکی ورزشی برای تمرکززدایی در زمینه ارائه خدمات پزشکی به ورزشکاران، تصریح کرد: با تامین تجهیزات مورد نیاز هیئت‌های پزشکی ورزشی در استان‌ها ورزشکاران نیازهای خود را در استان‌ها تامین می‌کنند و دیگر نیازی نیست به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز هیئت پزشکی ورزشی را پشتوانه‌ای برای 45 هیئت استانی و 380 هیات شهرستانی خواند و گفت: باید با کمک فدراسیون، نظارت بیشتری بر فعالیت ورزشکاران زیر مجموعه وزارت نفت در مناطقی مانند جزیره خارگ و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انجام گیرد تا تعداد ورزشکاران این مناطق مشخص شود.

در مجمع انتخاباتی هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر، از میان سه نامزد پست ریاست این هیئت، یک نفر انصراف داد و در نهایت سودابه وحدت رئیس کنونی با 14 رای برای چهار سال دیگر در سمت خود باقی ماند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار