امام جمعه بوشهر گفت: برای مقابله با تهاجم تبلیغی جهان استکبار ضمن تشکیل جبهه متحد تبلیغات اسلامی باید خط مقاومت تبلیغات اسلامی ایجاد شود.
کد خبر: ۲۷۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 02 August 2016
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با گرامیداشت 12 مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهم تبلیغ در جامعه بسیار مهم دانست و اظهار داشت: نخستین مبلغ در عالم وجود خدا و سپس پیامبران و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تبلیغ یک واسطه برای ارائه فیض معارف به جامعه هدف است تصریح کرد: همه مکاتب براساس تبلیغ رشد و گسترش می‌کنند چراکه اگر تبلیغ نباشد نه تنها اهداف ترسیم شده در دین تقویت نمی‌شود بلکه بی هویت‌ترین برنامه‌ها در سایه تبلیغ گسترش می‌یابد. بدون تبلیغ هیچ یک از معارف الهی و هدایت‌های خداوندی به جامعه انسانی منتقل نمی‌شود.

صفایی بوشهری هدف جهان استکبار در عرصه تبلیغ را معماری افکار به سمت افکار غرب‌گرایانه دانست و افزود: تبلیغ هدف‌دار منفی راهکار جهان استکبار در فضای مجازی و حقیقی است که با این عنصر جهان استکبار سعی می‌کند به هدف خود دست یابد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نقش مهم تبلیغ در جبهه نور دست‌یابی به اهداف الهی دانست و گفت: محصول این تبلیغ کرامت، سعادت، رستگاری، عدالت، آزادی و استقلال است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه موفقیت جبهه ضددین در عرصه تبلیغ سبب انحراف جامعه می‌شود افزود: انحطاط، ابتذال، ظلم، ستم و تحقیر مقام انسانیت از آثار موفق تبلیغ جبهه ضد دین است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه در تبلیغ جبهه نور جاهلیت مدرن کنونی به یک جامعه با کرامت انسانی تبدیل می‌شود افزود: جبهه تبلیغ استکبار با تکنولوژی برتر با تمام قوا وارد حوزه تبلیغ منفی به‌ویژه در رابطه با پروژه اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی شده و به شدت با انقلاب اسلامی ایران در افتاده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه هیچگاه در طول تاریخ این همه هجمه تبلیغ علیه اسلام وجود نداشته گفت: این نشان می‌دهد که موفقیت اسلام در پرتو انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد که دشمن اینگونه وارد تبلیغ منفی علیه آن شده است.

صفایی بوشهری با تاکید بر تشکیل جبهه متحد تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: برای مقابله با تهاجم تبلیغی جهان استکبار ضمن تشکیل جبهه متحد تبلیغات اسلامی باید خط مقاومت تبلیغات اسلامی ایجاد شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار