رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: استان بوشهر در حوزه ورزش فوتبال دارای استعدادهای درخشانی است بگونه‌ای که تاکنون ۲۵ بازیکن بوشهری به تیم ملی معرفی شده است.
کد خبر: ۲۷۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 02 August 2016
محمد نجفی در نشست با مسئولان صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به نقش مهم رسانه ملی در تشویق و ترغیب ورزشکاران مستعد اظهار داشت: معرفی بازیکنان و تیم‌های فوتبال استان بوشهر از طریق رسانه ملی سبب تشویق این ورزشکاران و ترغیب آنها برای حضور موثر در رقابت‌ها می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری مهم و موثر صدا و سیما با هیئت فوتبال استان بوشهر افزود: بدون شک برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ورزش می‌تواند موثر واقع شود که رسانه‌ها در این عرصه نقش مهم و موثری دارند.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهربا بیان اینکه فوتبال یک پدیده اجتماعی است گفت: برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی تبلیغ ورزش در بین جوانان و نوجوانان بسیار موثر است.

نجفی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های زیادی در حوزه ورزش فوتبال در استان وجود دارد افزود: جایگاه فوتبال در استان بسیار رفیع و بلند است که در این راستا تیم‌های ورزشی نیاز به حمایت  دارند.

وی با اشاره به اینکه سه تیم فوتبال استان بوشهر در لیگ‌های دسته اول و دوم قرار دارند بیان کرد: تیم‌های ایران‌جوان بوشهر و تیم پارس جنوبی جم در لیگ دسته اول و تیم شاهین نیز در لیگ دسته دوم بازی می‌کند.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: استان بوشهر در حوزه ورزش فوتبال دارای استعدادهای درخشانی است بگونه‌ای که تاکنون 25 بازیکن بوشهری به تیم ملی معرفی شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر هم با اشاره به تعامل و همکاری اداره کل ورزش و جوانان  با حوزه رسانه افزود: اهمیت فوتبال در بین رشته‌های ورزشی جذابیت خاصی دارد که برنامه ریزی برای افزایش محبوبیت در بین افراد ورزشکار و تماشاگران، تعامل بیشتر با برنامه‌های صدا و سیما در عرصه فوتبال انجام شده است.

سید حسین ناظر با تاکید بر ایجاد تجهیزات لازم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برای پخش مسابقات فوتبال گفت: یک جایگاه مناسب برای استقرار دوربین فیلمبرداری در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برای پخش برنامه‌های ورزشی مورد توجه قرار بگیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار