خانه هنر با عنوان 'نگین' روزسه شنبه درآیینی دردشتی استان بوشهر در شهر خورموج مرکز این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۲۷۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 02 August 2016
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری دشتی در این آیین گفت: از عوامل مهم کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت هنری است و هنر از ابزار مهم مقابله با ناهنجاری هاست.
محمد حسینی افزود: خانه هنر نگین دشتی که بوسیله یک زوج هنرمند اداره می شود در توسعه فرهنگ وهنر و کاهش آسیب های اجتماعی موثر خواهد بود.
وی اضافه کرد: هم اکنون 60 سازمان مردم نهاد در شهرستان فعالیت دارند که در جریان کمک به توسعه و ایجاد ظرفیت اجتماعی مفید هستند.
حسینی، از حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی از خانه هنر نگین و پرداخت تسهیلات بوسیله بانک کارآفرین امید به این مرکز تقدیر کرد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: سید عطا حسینی و طوبا شیرکانی موسسان و مدیران خانه هنر نگین دشتی از افتخارات هنری دشتی و از هنرمندان خوش نام شهرستان هستند.
حمید زارعی افزود: تلاش، جدیت، تجربه، خلاقیت، مدیریت و اخلاق مداری از شاخصه های رفتاری این زوج است که تاکنون نیز هنرجویان بسیاری را تربیت کرده اند.
وی اضافه کرد: خانه هنر نگین دشتی منشا خیر وبرکت برای شهروندان خواهد بود و بخش کودک و بازی نیز اوقات فراغت مفیدی برای کودکان فراهم خواهد کرد.
در این آیین پس از اهدای لوح تقدیر به سید عطاالله حسینی و طوبا شیرکانی از طرف اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی با حضور مسئولان و هنرمندان خانه هنر نگین دشتی افتتاح شد.
شهرستان دشتی با 80 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار