رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه گفت: یکی از سه مصدوم حادثه آتش‌سوزی خط انتقال گاز گناوه که میزان سوختگی‌‌اش بالای ۹۰ درصد بود فوت کرد.
کد خبر: ۲۷۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 06 August 2016
جواد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناوه با بیان اینکه صبح امروز سه نفر به سبب سوختگی و موج انفجار به بیمارستان گناوه اعزام شدند اظهار داشت: این سه مصدوم به سبب حادثه آتش سوزی خط انتقال گاز ترش 42 اینچ «آغار و دالان» در روستای شول گناوه به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه دو نفر از مصدومان 90 و 45 درصد سوختگی داشتند تصریح کرد: مصدوم سوم این حادثه که به سبب موج انفجار مصدوم شده بود سرپایی مداوا و مرخص شد.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه با اشاره به اینکه یکی از مصدمان دقایقی پیش فوت کرد گفت: میزان سوختگی مصدوم فوت شده، بالای90 درصد بود به همین سبب تلاش پزشکان برای نجات وی موثر نبود.

طاهری افزود: فرد فوت شده این حادثه 32 سال داشت.

فرماندار گناوه هم با بیان اینکه حادثه آتش سوزی خط انتقال گاز ترش 42 اینچ «آغار و دالان» 45 دقیقه بامداد امروز در روستای شول گناوه رخ داد افزود: این حادثه در نزدیکی ایستگاه لخته گیر 1200، در روستای شول گناوه رخ داد و ساعت 5 و 10 دقیقه صبح مهار شد.

سید علی پاک‌نژاد با بیان اینکه محل حادثه در 30 کیلومتری گناوه بوده است تصریح کرد: خط انتقال گاز ترش 42 اینچ «آغار و دالان» تحت مدیریت شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب، قرار دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار