مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر گفت: فرمانداران به پروژه‎های آبخیزداری و منابع طبیعی در شهرستان‎ها توجه بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۲۷۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 06 August 2016
سهیل مهاجری در نشست با فرماندار تنگستان با اشاره به اهمیت عرصه‌های ملی و منابع طبیعی، تنگستان را یکی از شهرستان‌های مهم استان دانست که دارای قابلیت‌های مهمی در حوزه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی افزود: در آستانه توزیع اعتبارات استانی در شهرستان‌ها هستیم و تشریح اهمیت منابع طبیعی در نشست با فرمانداران یکی از اولویت‌های این اداره کل است.

مهاجری اظهار داشت: هر چه قدر فرمانداران استان در شهرستان‌ها به اهمیت آبخیزداری و مسایل و موارد مرتبط با منابع طبیعی بیشتر واقف باشند یقینا بر توجه مالی و توزیع اعتبارات استانی به این بخش نیز تاثیر خواهد گذاشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر، نشست خود با فرماندار شهرستان تنگستان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: نگاه فرماندار به مقوله منابع طبیعی و حمایت از عرصه‌های ملی در شهرستان تنگستان قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: بدون شک نگاه مثبت و آگاهانه مسؤولان و توجه آنها به مقوله منابع طبیعی در کنار همیاری و همکاری مردم ما را در برنامه‌های حفاظت و صیانت از منابع طبیعی استان کمک خواهد کرد.

مهاجری تصریح کرد: حضور مداوم در شهرستان‌های استان و بررسی کارشناسی فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در عرصه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری یکی از دستورات کاری ما است که ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: با وجود اینکه ادارات ما در برخی از شهرستان‌های استان با کمبود نیروی انسانی و ساختمان‎های مستقل مواجه هستند اما انصافا کارهای مهمی در دست اجراست که ان‌شاءالله در آینده تقویت خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار