فرماندار گناوه گفت: حادثه آتش‌سوزی در ایستگاه تقویت فشار روستای شول گناوه که در کنار خط اتیلن غرب قرار دارد به این خط خسارتی وارد نکرده است.
کد خبر: ۲۷۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 06 August 2016
سید علی پاک‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران در گناوه با بیان اینکه در حادثه آتش سوزی ایستگاه تقویت فشار گاز گناوه سه نفر مصدوم شدند اظهار داشت: یکی از مصدومان دچار 90 درصد سوختگی شده، یکی از آنها 45 درصد سوختگی دارد، اما نفر سوم فقط دچار موج انفجار شده که هر سه نفر در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه بستری هستند.

وی با بیان اینکه سه مصدوم حادثه آتش سوزی در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه در حال درمان هستند افزود: این سه مصدوم کارگران ایستگاه تقویت فشار هستند و همه امکانات برای درمانشان اختصاص یافته است.

فرماندار گناوه با بیان اینکه این حادثه 45 دقیقه بامداد رخ داد خاطر نشان کرد: این حادثه با حضور نیروهای امدادی شهرهای گناوه، بندر ریگ و بندر امام حسن(ع)، شرکت نفت و گاز گچساران، شرکت تهران جنوب مجری طرح مخازن ذخیره نفت گناوه شعله‌های آتش ساعت 5 و 10 دقیقه صبح امروز مهار شد.

پاک‌نژاد محل حادثه را 30 کیلومتری گناوه و 130 کیلومتری بوشهر عنوان و علت حادثه را نقص فنی اعلام کرد.

وی افزود: کارشناسان و مسئولان  گاز در حال بررسی دقیق علت حادثه و بازسازی آسیب‌های صورت گرفته هستند.

فرماندار گناوه با بیان اینکه خط لوله‌ای که دچار حادثه شده خط لوله 42 اینچ آغادالان- آغاجاری نام دارد گفت: این خط،  گاز ترش را از عسلویه به آغاجاری در استان خوزستان منتقل می‌کند.

پاک‌نژاد با تاکید بر این که در این حادثه آسیبی به خط اتیلین غرب وارد نیامده است، بیان کرد: در کنار خط انتقال گاز آغادالان- آغاجاری ، خط اتیلن غرب قرار دارد که اتیلن را از پتروشیمی کاویان در عسلویه استان بوشهر به 12 مجتمع پتروشیمی در غرب کشور منتقل می‌کند و در این حادثه آسیبی ندیده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار