امام جمعه بردخون گفت: خبرنگاران مراقب باشند با انصاف فعالیت کنند و ضمن انتقاد، از انتقام بپرهیزند.
کد خبر: ۲۷۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 06 August 2016
حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در نشست با خبرنگاران در بردخون اظهار داشت: برخی از سایت‌ها برای جذب مخاطب بیشتر به دنبال سوژه هستند و کاه را کوه جلوه می‌دهند و با دامن زدن به برخی مسایل همدلی حاکم بر جامعه را خدشه‌دار می‌کنند.

وی با انتقاد از افرادی که با حیثیت و آبروی دیگران بازی می‎کنند، افزود: برخی افراد به بهانه دفاع از یک جناح و گروه مردم را تحریک و اختلاف‌افکنی می‌کنند که به صلاح کشور نیست.

امام جمعه بردخون انتقاد سازنده را حق خبرنگار دانست و گفت: مشکلات و خواسته‌ها را منعکس کنیم و از خط بازی و سیاسی‌کاری بپرهیزید و به دنبال خواسته دشمن نباشید.

امام جمعه بردخون یادآور شد: یکی از نعمت‌های الهی در این عصر، انقلاب اسلامی است و مردم در این مدت نشان دادند که حاضرند با همه وجود از انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

وی افزود: یکی دیگر از نعمت‌ها، نعمت رهبری و ولایت است که با اتحاد و انسجام ملت ایران کشور را همچون سدی محکم در برابر دشمن حفظ کرده‌اند.

این مسؤول از عهدشکنی آمریکایی‌ها به شدت انتقاد کرد و گفت: آمریکا مانع ارتباط اقتصادی کشورها با ایران می‌شود هرچند برخی در کشور نیز همه مشکلات و مسایل اداری را به مذاکرات ربط می‌دادند البته مسؤولان نیز اکنون بر نقض عهد آمریکا تاکید می‌کنند که تغییری در وضع مردم ایجاد نشد.

رکنی حسینی به توزیع اعتبارات اشاره کرد و گفت: مردم منتظرند سهم منطقه را ببینند که از استاندار، فرماندار، مسؤولان و به‌ویژه نماینده خبرگان و مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم برای افزایش اعتبار منطقه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری و تعدادی از ادارات بدهکار هستند و مشکل دارند خواستار توجه ویژه به بخش بردخون شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار