مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: مسکن ویژه مددجویان در ۲۸۶ روستای استان بوشهر احداث می‌شود.
کد خبر: ۲۷۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 07 August 2016
 احمد لطفی بعد از در دیدار با مدیرعامل برق استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد به عنوان خدمتگذار محرومین جامعه از همه توان و تلاش خود استفاده می کند تا به مشکلات نیازمندان رسیدگی کند.

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر ۳۲ هزار خانوار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد هستند گفت: البته امداد به تنهایی قادر به فقرزدایی از جامعه نیست که در این زمینه استفاده از ظرفیت‌های مردمی، ادرات و نهاد های دیگر در حوزه‌های مختلف، می تواند در از بین بردن فقر در جامعه تاثیر گذار باشد.

وی با درخواست همکاری بیشتر شرکت برق با  کمیته امداد، گفت: بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در ۲۸۶ روستای استان در حال احداث است که برخی از این واحد ها  فاقد انشعاب برق هستند.

لطفی افزود: کمیته امداد با توجه به کمبود اعتبارات در پرداخت هزینه انشعاب کنتور برق مددجویان با مشکلاتی مواجه است و در این راستا نیازمند همکاری بیش از پیش در بحث نصب انشعابات رایگان و کاهش تعرفه ها به مدجویان کمیته امداد هستیم.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با مفید خواندن طرح تغیر ساعات کاری ادارات در مصرف بهینه برق، گفت: مجموعه ادارات کمیته امداد در سراسر استان به صورت سیستمی با برنامه ریزی لازم در مصرف برق مراقبت های لازم را انجام می دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه این نهاد با جمعیت بسیاری از مردم در ارتباط است، این آمادگی را اعلام می کنیم تا با همکاری کارشناسان برق، چگونگی مصرف بهینه برق را به خانواد ها آموزش دهیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار