همزمان با دهه کرامت با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی گشایش یافت.
کد خبر: ۲۷۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 07 August 2016
همزمان با دهه کرامت ظهر امروز دهمین نمایشگاه فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر گشایش یافت.

در آئین افتتاح این نمایشگاه که با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، مدیرکل ارشاد استان بوشهر  با بیان اینکه جشنواره ملی مشاعره رضوی 20 مرداد در بوشهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: یازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی 20 مرداد با شرکت 65 نفر از استان‌های مختلف در بوشهر برگزار می‌شود.

حمیده ماحوزی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه فرهنگی هنری امام رضا(ع) در راستای این جشنواره برگزار می‌شود تصریح کرد: این نمایشگاه با موضوع رضوی و با آثار تجسمی، مکتوب و هنری در مجتمع فرهگی هنری نهم دی بوشهر برگزار شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار هنری هنرمندان استان بوشهر در بخش‌های عکس، خوشنویسی، گرافیک، نقاشی، عکس و کتاب ارائه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه نمایشگاه یاد شده تا 20 مرداد برپا است بیان کرد: در این نمایشگاه 150 اثر فرهنگی هنری از انجمن‌های خوشنویسی دشتستان، هنرهای تجسمی برازجان و هنرستان کار و دانش و هنرمندان دیگر بخش‌ها ارائه شده است.

وی گفت: بازدید از نمایشگاه در نوبت صبح از ساعت 9 تا 12 و در نوبت عصر نیز از ساعت 19 و 30 دقیقه تا 21 است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار