مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: در پسابرجام تمامی رکوردها در بحث صادرات نفتی و میعانات گازی توسط شرکت پایانه‌های نفتی ایران شکسته شد.
کد خبر: ۲۷۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 08 August 2016
سیدپیروز موسوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در خارگ با بیان اینکه طرح‌های تدوین شده این پایانه در قالب اقتصاد مقاومتی محقق شده است، اظهار داشت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در قالب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با توسعه زیرساخت‌ها و نوسازی تجهیزات تأسیسات، توانسته در بخش صادرات نفت خام و میعانات گازی در گروه‌های جهانی قرار بگیرد.

وی با اعلام اینکه شرکت پایانه‌های نفتی ایران مهم‌ترین شرکت‌های صادراتی نفت و میعانات گازی در خاورمیانه و جهان است، خاطرنشان کرد: در پسابرجام تمامی رکوردها در بحث صادرات نفتی و میعانات گازی توسط شرکت پایانه‌های نفتی ایران شکسته شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از توسعه اسکله‌ها، مخازن و تجهیزات پایانه نفتی ایران خبر داد و تصریح کرد: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با تلاش متخصصان داخلی اسکله‌ها، مخازن و تجهیزات پایانه نفتی ایران توسعه یافت.

وی درباره افزایش صادرات نفت خام ایران در پسابرجام گفت: در یک روز صادرات بیش از 7 میلیون بشکه نفت خام نمونه‌ای از موفقیت‌های این پایانه در زمینه توسعه صادرات نفت و دستیابی به رکوردهای جدید است.

موسوی با بیان اینکه شرکت پایانه‌های نفتی ایران تمام سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عملیاتی کرده است، افزود: با عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آثار آن در بخش‌های مختلف پایانه‌های نفتی مشاهده می‌شود که این سیاست با همکاری متخصصان داخلی ادامه دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار