رئیس کانون بسیج رسانه تنگستان گفت: رسانه‌ها به تبیین موضوعاتی ازجمله سبک زندگی اسلامی، مسئله نفوذ دشمن، مبحث انقلابی‌گری و انقلابی بودن و مسئله مهدویت بیش از پیش بپردازند.
کد خبر: ۲۷۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 08 August 2016
امین ماندگار صبح امروز در نشست هم‌اندیشی و تجلیل از اصحاب رسانه‌های شهرستان تنگستان گفت: رسالت سازمان بسیج رسانه این است تا با عدم جانب‌داری از خط و مشی فکری و جناحی خاصی  و در چارچوب اصول و قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای منویات مقام معظم رهبری و بر اساس آنچه که به نام اصول اخلاقی و حرفه‌ای رسانه‌ها نام نهاده شده است، شرایط فعالیت را برای اصحاب رسانه هموار کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج رسانه در نوع فعالیت و کارکرد رسانه‌ها تا آنجا که مغایر با ارزش‌ها و اهداف والای نظام نباشد دخالتی نخواهد داشت.

ماندگار افزود: تاکنون رسانه‌های شهرستان تنگستان در تبیین ارزش‌های نظام و منویات رهبری و انعکاس برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی عملکرد مثبت و ارزنده‌ای داشته‌اند که این انتظار می‌رود منبعد هم در همین راستا به فعالیت خود ادامه دهند.

رئیس کانون بسیج رسانه شهرستان تنگستان از رسانه‌ها خواست تا نسبت به تبیین و بیان برخی مسائل فرهنگی به‌ویژه آنچه دغدغه مقام معظم رهبری است، از جمله سبک زندگی اسلامی،  مسئله نفوذ دشمن ، مبحث انقلابی‌گری و انقلابی بودن،  مسئله مهدویت بیش از پیش بپردازند.

ماندگار در پایان از نگاه ویژه فرماندهی سپاه تنگستان به اصحاب رسانه تقدیر کرد و لوح سپاسی را به‌پاس زحمات و تلاش‌های این فرماندهی به وی اهدا کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار