نمایشگاه و فروشگاه دست ساخته های دختران توانمند گناوه از سری برنامه های جشنواره دختران آب و آفتاب روز دوشنبه باحضور مدیرکل زنان وخانواده استانداری و مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید استان بوشهر درنگارخانه فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان گشایش یافت.
کد خبر: ۲۷۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 08 August 2016
نرجس عباسپور افزود: دختران این شهرستان مستعد و خلاق و باوجود اینکه درعرصه های بین المللی و داخلی مطرح هستند اما در سطح شهرستان فراموش شده اند.
وی گفت: در این نمایشگاه آثار و توانمندی 20 دختر شهرستان در چندین غرفه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
عباسپور اظهارکرد: تولید رشته های صنایع دستی، تابلوفرش، گلیم و گبه، عکاسی، غذا، حلوا وعرق گیاهی، طراحی سفره عقد وعروسی، مهره دوزی، خیاطی، تولید لباس های بیمارستانی، طراحی و نقاشی، رنگ روغن، عروسک دست ساز، درخت کودک، قلاب بافی، عروسک سازی، گل های کریستاب و صنایع دستی با صدف از آثار ارایه شده دختران این شهرستان است.
دبیر اجرایی جشنواره دختران آب وآفتاب گناوه افزود: تمامی ابزار وامکانان استفاده شده در برپایی این نمایشگاه دست ساخته های دختران شرکت کننده است و و آثار و محصولات ارایه شده با 30 درصد تخفیف به فروش می رسد که از دستگاههای اجرایی شهرستان انتظار داریم از این محصولات برای برنامه های تجلیل از کارمندان خود خریداری کنند.
وی گفت: جشنواره دختران آب و آفتاب به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) برای نخستین بار در این شهرستان برگزار شده که به مدت یک هفته با اجرای برنامه های متنوع و جذاب ادامه دارد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار