رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: طرح هجرت با هدف ارتباط بیشتر دانش‌آموزان با مدرسه و پرکردن اوقات فراغت آنان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۷۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 08 August 2016
 رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون صبح امروز در بازدید از اجرای این طرح در مدارس بردخون اظهار داشت: طرح هجرت با هدف ارتباط بیشتر دانش‌آموزان با مدرسه و پرکردن اوقات فراغت آنان اجرا می‌شود و یکی از اقدامات تعاملی بین آموزش و پرورش و بسیج است.

ظهیر محمودی با اشاره به اینکه چنین برنامه‌هایی مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد، افزود: در این طرح علاوه بر اجرای برنامه‌های سازندگی و زیباسازی مدارس، برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و تربیتی نیز  برای آنان اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: این طرح با اعتبار 60 میلیون ریال و مشارکت 20 دانش‌آموز آغاز می‌شود که مدت 20 روز ادامه دارد و تعدادی از مدارس منطقه را زیرپوشش می‌برد که امیدواریم ادارات، شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها نیز در ادامه طرح مشارکت کنند.

مسؤول اجرایی طرح هجرت در مدارس بردخون هم با بیان اینکه عرصه‌های فعالیت مشخص‌ شده، گفت: این طرح در اکثر مدارس منطقه انجام می‌شود که شامل زیباسازی، رنگ‌آمیزی سنگ جدول، هرس درختان و تعمیر مدارس است.

حیدر زارعی افزود: در حاشیه اجرای طرح هجرت دوره آشنایی با مسائل احکام و اعتقادی  و آشنایی با رفتارهای اجتماعی برگزار می‌شود و دانش‌آموزان در سالن ورزشی و چمن مصنوعی به ورزش می‌پردازند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار