رئیس شورای اسلامی منطقه باغک جنوبی تنگستان گفت: در پی انتشار گزارش کم‌آبی باغک جنوبی تنگستان در خبرگزاری تسنیم با تلاش فرماندار تنگستان و مسئولان آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر مشکل کم‌آبی در شبکه آبرسانی این منطقه برطرف شد.
کد خبر: ۲۷۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 08 August 2016
در پی انتشار گزارشی تحت عنوان "50روز بی‌آبی در روستاهای بوشهر/ 102 روستای بوشهر فاقد شبکه آب‌رسانی است" مشکل کم‌آبی در منطقه باغک جنوبی تنگستان برطرف شد.

رئیس شورای اسلامی باغک جنوبی اظهار داشت: در پی انتشار گزارشی از مشکلات آب‌رسانی باغک جنوبی تنگستان مسئولان این شهرستان و استان بوشهر به یاری مردم شتافتند و مشکلات این منطقه را برطرف کردند. 

علی‌باش پژمان با بیان اینکه تلاش فرماندار تنگستان ستودنی است تصریح کرد: با هماهنگی و تلاش فرماندار تنگستان و مسئولان آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر با اجرای طرح پمپاژ، مشکل آب آشامیدنی منطقه باغک جنوبی برطرف شد.

وی با بیان اینکه منطقه باغک جنوبی تنگستان دارای 1500 خانوار جمعیت است افزود: شبکه آبرسانی این منطقه به خط اصلی انتقال آب متصل و با ایجاد ایستگاه پمپاژ مشکل چند دهه این منطقه برطرف شد.

رئیس شورای اسلامی باغک جنوبی تنگستان از اجرای طرح خط انتقال کوثر در این منطقه خبرداد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده وضعیت آب شبکه آبرسانی این منطقه با تکمیل طرح آبرسانی کوثر بهبود می‌یابد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار