با حضور فرماندار شهرستان دشتی از امید اسکندری نفر سوم مسابقات دوومیدانی آموزشگاه‌های کشور در دشتی تجلیل شد.
کد خبر: ۲۷۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 08 August 2016
غلامرضا مهرجو در آئین تجلیل از مدال‌آور دوومیدانی ماده 100 متر آموزشگاه‌های سراسر کشور ضمن تبریک دهه کرامت و روز خبرنگار به خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران رسالت سنگین اطلاع‌رسانی بر عهده‌ دارند و به‌عنوان رکن چهارم نظارتی و دیده‌بان افکار عمومی در جامعه هستند که همه این عزیزان تبریک عرض می‌کنم و برای همه خبرنگاران در این عرصه از خداوند متعال آرزوی توفیق، موفقیت، سربلندی و سرافرازی دارم.

فرماندار شهرستان دشتی ضمن آرزوی موفقیت برای خبرنگاران افزود: امیدوارم بیش‌ازپیش در این عرصه و مسؤولیت موفق باشند و بتوانند با قلم و نگاهشان هم به توسعه بیشتر کشور کمک کنند تا شاهد تحول گفتمان ترقی در جامعه ایران اسلامی باشیم.

وی ضمن تقدیر از مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان دشتی گفت: تلاش‌های این مدیر فعال مثمرثمر بوده و اقداماتی که انجام داده‌اند شاهد هستیم در هر گوشه شهرستان نتایجی به دنبال دارد.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش یادآور شد: همه ما وظیفه ‌داریم نسبت به سرمایه عظیم شهرستان به‌عنوان اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه توجه ویژه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: رسالت اصلی پرورش افراد و توسعه سرمایه انسانی بر دوش آموزش ‌و پرورش است که در عرصه علمی و هم عرصه ورزش‌ کارهایی شروع کرده‌اند و نمونه عینی برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدارس است.

مهرجو خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم به توسعه ورزش همگانی توجه خاصی داشته باشیم زیرا در عرصه بین‌المللی از ورزش حرفه‌ای به‌عنوان دیپلماسی عمومی یاد می‌شود و برگ برنده قوی برای آن کشوری است که بیشترین مدال‌آور دارد.

وی افزود: شهرستان دشتی دارای پتانسیل، ظرفیت و استعدادهای خدادادی خوبی است که ما در تمام رشته‌های ورزشی به‌خصوص ورزش‌های حرفه‌ای حرفی برای گفتن در سطح استان و کشور داریم.

مهرجو بیان داشت: افرادی در شهرستان به مقام‌هایی دست پیدا می‌کنند که نمونه اخیر آن می‌توان به امید اسکندری دانش آموزش کلاس ششم دبستان نجفی یادکرد که در رشته دومیدانی در ماده 100 متر، ماده پرش طول و 400 متر مقام اول شهرستان و در رشته دومیدانی ماده 100 متر مقام اول استان، ماده پرش طول مقام اول و 400 متر مقام دوم را کسب کرد.

وی افزود: به‌عنوان فرماندار دشتی به خود می‌بالم که در مقاطع تحصیلی شهرستان توانسته مقام سوم آموزشگاه‌های کشوری را کسب کند.

مهرجو گفت: برای تأمین امکانات ورزشی در بخش کاکی، شنبه و بخش مرکزی اعتباراتی پیش‌بینی کرده‌ایم و اقدامات تعمیراتی فضاهای ورزشی انجام ‌گرفته است.

فرماندار شهرستان دشتی گفت: امید دارم با اقداماتی که در ورزش آموزش‌ و پرورش صورت گرفته، شاهد حضور بیشتری از دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف ورزشی مقام‌آور در کشور باشیم.

مدیر آموزش‌ و پرورش دشتی نیز گفت: یکی از برنامه‌های ما توجه به ورزش در مدارس است.

وی ادامه داد: موفقیتی که به‌دست‌آمده حاصل تلاش معلمان ورزشی در مدارس است.

طیبیان مجرد یادآور شد: با نگاهی که دولت و وزارت آموزش‌ و پرورش به ورزش آموزشگاهی دارد دیدگاه مثبت و بسیار خوبی است به‌ویژه در طول این دو سال که بحث المپیاد درون مدرسه‌ای است تا استعداد و شایستگی دانش آموزان در رشته‌های مختلف شناسایی شود.

در پایان نیز با لوح تقدیر، اهدای گل و هدایایی از امید اسکندری رتبه سوم قهرمانی دومیدانی آموزشگاه‌های کشور تجلیل شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار