مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: با توجه به کمبود اعتبار لازم برای پرداخت هزینه انشعاب کنتور برق مددجویان، کمیته امداد با مشکلاتی روبرو است که همکاری شرکت توزیع نیروی برق در این زمینه مهم است.
کد خبر: ۲۷۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 08 August 2016
احمد لطفی درنشست با مدیرعامل برق استان بوشهر افزود: بیش از یکهزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در 286روستای استان دردست احداث است که برخی از این واحدها انشعاب برق ندارند.
وی اضافه کرد: دراین ارتباط نیازمند همکاری بیش از پیش شرکت توزیع برق در زمینه نصب انشعابهای رایگان و کاهش تعرفه ها به مدجویان زیرپوشش هستیم.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با مفید خواندن طرح تغییر ساعت کار دستگاههای اجرایی در مصرف بهینه برق، گفت: مجموعه اداره های کمیته امداد به صورت سیستمی با برنامه ریزی در مصرف برق مراقبت های لازم را انجام می دهند.
لطفی افزود: با توجه به اینکه کمیته امداد با جمعیت بسیاری در ارتباط است این آمادگی را اعلام می کنیم تا با همکاری کارشناسان برق، چگونگی مصرف بهینه را به خانواده ها آموزش دهیم.
وی اضافه کرد: کمیته امداد به عنوان خدمتگزار محرومان جامعه از همه توان و تلاش خود استفاده می کند تا مشکلات نیازمندان برطرف شود.
لطفی با بیان اینکه در استان بوشهر 32 هزار خانوار نیازمند زیرپوشش کمیته امداد است گفت: این نهاد به تنهایی قادر به فقرزدایی از جامعه نیست در این زمینه استفاده از ظرفیت های مردمی، ادره ها و نهاد های دیگر در حوزه های مختلف، می تواند در از بین بردن فقر در جامعه تاثیر گذار باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: خدمت به محرومان و محرومیت زدایی از نیازمندان برای ما افتخار است و در این ارتباط آمادگی داریم، با اعلام برنامه های جدید، توجه به محرومان را در اولویت قرار دهیم تا بتوانیم گامی در راستای رفع مشکلات این قشر برداریم.
امرالله پاراد با اشاره به قانون انشعاب رایگان برق برای مددجویان کمیته امداد، افزود: طبق قانونی که امسال اعلام شد، سهمیه هر استان برای انشعاب رایگان مددجویان کمیته امداد از 135میلیون ریال نمی تواند تجاوز کند و تا آنجایی که بشود، برای کمک به محرومان تلاش و با کمیته امداد همکاری خواهیم کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار