قائم مقام ستاد سرشماری استان بوشهر گفت: امسال در اجرای طرح سرشماری عمومی و نفوس و مسکن 350 نفر آمارگیر و عوامل دست اندر کار دراین استان مشارکت دارند.
کد خبر: ۲۷۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 09 August 2016
علیرضا محمدی باغملایی درهمایش متصدیان روابط عمومی و تبلیغات ستاد سرشماری شهرستانهای استان بوشهر در خورموج افزود: اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب و بموقع نقشی بسیار مهم دراجرای موفقیت آمیز سرشماری عمومی نفوس و مسکن دارد.
وی اضافه کرد: از این تعداد 270 نفر آمارگیر هستند وبقیه نیروهای فنی وپشتیبانی دراین طرح سرشماری در استان بوشهر همکاری می کنند.
قائم مقام ستاد سرشماری استان بوشهر بیان کرد: امسال برای اولین بار سرشماری در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری از سوم مهرماه آغاز و تا 25 آبان ماه ادامه دارد
محمدی اظهار کرد: با توجه به اینکه ثبت نام اینترنتی در دوره های گذشته وجود نداشته انتظار داریم با تبلیغات گسترده و همکاری رسانه های گروهی استان بوشهر مردم در این طرح مهم مشارکت خوبی داشته باشند.
محمدی افزود: از ویژگی های مهم سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 الکترونیکی بودن آن است و امسال این طرح به صورت الکترونیکی و با حذف فرم های کاغذی انجام خواهد شد که این عامل نقشی مهمی در دقت و سرعت جمع آوری اطلاعات خواهد داشت.
محمدی ادامه داد: در سرشماری اطلاعاتی که به دست می آید پایه و اساس برای برنامه ریزی، توسعه و پیشرفت کشور درآینده استفاده خواهد شد. 
وی اظهارکرد: در اجرای طرح سر شماری اطلاعاتی مهم در زمینه جمعیت، بیکاری، تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی، وضعیت مسکن، خدمات عمومی در سطح تمام شهرها، آبادی ها و نقاط شهری و روستایی استان جمع آوری خواهدشد.
شهرستان دشتی با 80 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار