فرماندار عسلویه گفت: با همکاری پتروشیمی مبین از مشکل جدی قطعی برق در شهرستان عسلویه جلوگیری شد.
کد خبر: ۲۷۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 09 August 2016
عبدالله نادری در نشست با خبرنگاران با اشاره به مشکل پیش آمده در خطوط انتقال برق شهرستان عسلویه اظهار داشت: از ساعات اولیه روز دوشنبه 18 مرداد و بعد از این اتفاق با پیگیری‌های انجام شده معلوم شد که کلید انتقال برق در پست 132 با مشکل مواجه شده که برای قطع نشدن برق شهرستان تدابیر لازم را اتخاذ کردیم و در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد.

فرماندار عسلویه در ادامه با اشاره به مصرف بالای برق در شهرستان عسلویه افزود: در مناطق گرمسیر کشور در بعد از ظهر بین ساعت 14 تا 16 مصرف برق به بالاترین حد خود می‌رسد و توصیه‌های مکرر کارشناسان انرژی بر این است که از حداقل وسایل برقی در این مدت استفاده شود.

نادری با ذکر اینکه همکاری و تعامل خوب پتروشیمی مبین در حل مشکل برق ستودنی است و جای تقدیر و تشکر ویژه دارد خاطرنشان کرد: امروز نیز 90 مگاوات برق شهرستان از پتروشیمی مبین تامین شده و مانع بروز مشکل جدی در کل شهرستان شده است.

وی بیان کرد: در صورت برطرف نشدن مشکل کلید انتقال برق شهرستان در همان لحظات اولیه بعد از قطعی، کل برق شهرستان قطع و منطقه در خاموشی به سر می‌برد که با تدبیر صورت گرفته و با همکاری انجام شده، ابن معضل برطرف شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار